• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Är det någon som har några bra tips på vart man kan köpa Canvas band? Är också på jakt efter ett grönt gummi, vore kanon om det finns spänne med också. Tacksam för alla tips.

Bilagor

• 106AA4CE-4714-42D6-8E86-E6925E4E8D19.jpeg
    106AA4CE-4714-42D6-8E86-E6925E4E8D19.jpeg
    134.8 KB · Visningar: 2
Är det någon som har några bra tips på vart man kan köpa Canvas band? Är också på jakt efter ett grönt gummi, vore kanon om det finns spänne med också. Tacksam för alla tips.

gummi köper du enklast hos en AD, krons eller nymans. Canvas rekommenderar jag AWstraps som är baserad i stockholm.

grymt, grattis!!!

Var det den som Nymans hade inne? Jag har kollat på en sådan i 5 år typ :D

Trodde ett tag att min nästa Panna, som jag spanat in en längre tid, gled mig ur händerna. Detta löstes dock igår! :cool:
Tycker själv att 422:an och denna kompletterar varandra helt perfekt, väldigt nöjd just nu.

Bilder från tidigare idag.
3073001F-41EF-4AFB-9F04-5255B2BD12C2.jpeg

F9E55D4E-5B3B-4C38-AC9A-28C74895B7AC.jpeg

Skickade frågan i "Värderings"-tråden men tänker att det sitter säkert en hel del Panerai-kunskap här så har någon koll får ni gärna svara här eller i PM. Tack:

"Utplockad 2012, box och 3 läderband plus 1 gummi (allt panerai). Tyvärr slarvat bort certet och inte servad, men håller tiden som den ska.
Luminor 1950 Chrono Flyback Automatic Steel (Referens PAM00361)
Prisförslag?
PAM.jpg
PAM 2.jpg
PAM 1.jpg

Skickade frågan i "Värderings"-tråden men tänker att det sitter säkert en hel del Panerai-kunskap här så har någon koll får ni gärna svara här eller i PM. Tack:

"Utplockad 2012, box och 3 läderband plus 1 gummi (allt panerai). Tyvärr slarvat bort certet och inte servad, men håller tiden som den ska.
Prisförslag?
PAM.jpg
PAM 2.jpg
PAM 1.jpg
Det är med certert drar nog ner priset en del. Skulle tippa på att 60 +|- lite är görbart. Men svårvärderat.
Någon annan som tycker jag är ute och cyklar?

Prisförslag?
PAM.jpg
PAM 2.jpg
PAM 1.jpg
Jag håller med @kmg . Här är lite referens på det: http://secondhander.com/Panerai-PAM00361-Luminor-Flyback-44mm-Automatic/9325

Tillbaka
Topp