Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det någon som har några bra tips på vart man kan köpa Canvas band? Är också på jakt efter ett grönt gummi, vore kanon om det finns spänne med också. Tacksam för alla tips.
Tack för tipset, får skicka ett mail till AWstraps och se vad det blir för något.gummi köper du enklast hos en AD, krons eller nymans. Canvas rekommenderar jag AWstraps som är baserad i stockholm.
Bara gratulera, riktigt trevlig kombo!Trodde ett tag att min nästa Panna, som jag spanat in en längre tid, gled mig ur händerna. Detta löstes dock igår!
Tycker själv att 422:an och denna kompletterar varandra helt perfekt, väldigt nöjd just nu.
Bilder från tidigare idag.
![]()
![]()
GrattisTrodde ett tag att min nästa Panna, som jag spanat in en längre tid, gled mig ur händerna. Detta löstes dock igår!
Tycker själv att 422:an och denna kompletterar varandra helt perfekt, väldigt nöjd just nu.
![]()
![]()
Trodde ett tag att min nästa Panna, som jag spanat in en längre tid, gled mig ur händerna. Detta löstes dock igår!
![]()
![]()
Trodde ett tag att min nästa Panna, som jag spanat in en längre tid, gled mig ur händerna. Detta löstes dock igår!
![]()
![]()
Gratulera! Var det den som fanns som preowned på Nymans?Trodde ett tag att min nästa Panna, som jag spanat in en längre tid, gled mig ur händerna. Detta löstes dock igår!
![]()
![]()
![]()
![]()
Thx Buddy!@micke_s hade missat att du köpt nya. Stort grattis kompis
Bara gratulera, riktigt trevlig kombo!
Grattis
Grattis till 569!
Grym kombo!
Gratulera! Var det den som fanns som preowned på Nymans?
grymt, grattis!!!
Var det den som Nymans hade inne? Jag har kollat på en sådan i 5 år typ![]()
Grattis, riktigt trevliga båda två...Trodde ett tag att min nästa Panna, som jag spanat in en längre tid, gled mig ur händerna. Detta löstes dock igår!
![]()
![]()
Så sjukt bra. Grattis!Trodde ett tag att min nästa Panna, som jag spanat in en längre tid, gled mig ur händerna. Detta löstes dock igår!
![]()
![]()
Det är med certert drar nog ner priset en del. Skulle tippa på att 60 +|- lite är görbart. Men svårvärderat.Skickade frågan i "Värderings"-tråden men tänker att det sitter säkert en hel del Panerai-kunskap här så har någon koll får ni gärna svara här eller i PM. Tack:
"Utplockad 2012, box och 3 läderband plus 1 gummi (allt panerai). Tyvärr slarvat bort certet och inte servad, men håller tiden som den ska.
Luminor 1950 Chrono Flyback Automatic Steel (Referens PAM00361)
Prisförslag?
![]()
![]()
![]()
Jag håller med @kmg . Här är lite referens på det: http://secondhander.com/Panerai-PAM00361-Luminor-Flyback-44mm-Automatic/9325Skickade frågan i "Värderings"-tråden men tänker att det sitter säkert en hel del Panerai-kunskap här så har någon koll får ni gärna svara här eller i PM. Tack:
"Utplockad 2012, box och 3 läderband plus 1 gummi (allt panerai). Tyvärr slarvat bort certet och inte servad, men håller tiden som den ska.
Luminor 1950 Chrono Flyback Automatic Steel (Referens PAM00361)
Prisförslag?
![]()
![]()
![]()
Det är med certert drar nog ner priset en del. Skulle tippa på att 60 +|- lite är görbart. Men svårvärderat.
Någon annan som tycker jag är ute och cyklar?
Tack för snabbt svar!Jag håller med @kmg . Här är lite referens på det: http://secondhander.com/Panerai-PAM00361-Luminor-Flyback-44mm-Automatic/9325
Härligt, underbar duo!Trodde ett tag att min nästa Panna, som jag spanat in en längre tid, gled mig ur händerna. Detta löstes dock igår!
![]()
![]()
Stort grattis!Trodde ett tag att min nästa Panna, som jag spanat in en längre tid, gled mig ur händerna. Detta löstes dock igår!
![]()
![]()
Det är så bra så det är nästan läge att uppgradera klockan.Äntligen nytt band, sicken kvalité!
![]()