Aah, då har jag ett sånt, fast utan gravyr, gillar inte så mycket, för stort, tycker bättre om den storlek oem låset har![]()
Gravyr kan man allt få från tex Oleg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aah, då har jag ett sånt, fast utan gravyr, gillar inte så mycket, för stort, tycker bättre om den storlek oem låset har![]()
Ah, jag kör inget sånt. Men då kan du njuta av bilderna.Stängde av Ghostery och då kom bilderna upp. De ligger tydligen på en domän som programmet inte gillar.
Rätt skönt att slippa re-targeting när man surfar runtAh, jag kör inget sånt. Men då kan du njuta av bilderna.![]()
Roligt. Du har bra smakÄntligen en 610-kompis! Kul!
Visste inte att den är så limiterad att det bara finns en äkta!Då kan ni ses och kolla vems av klockorna som är en replika. Perfekt!
![]()
Nibe?Dagens två köp, det ena kul och lite pengar.. det andra düürt och samma som innan det pajjade.
Nytt grymt strap från @mjleather och ny värmepanna
![]()
![]()
Premium content, det här!Visste inte att den är så limiterad att det bara finns en äkta!![]()
Bästa tavlan!Dagens två köp, det ena kul och lite pengar.. det andra düürt och samma som innan det pajjade.
Nytt grymt strap från @mjleather och ny värmepanna
![]()
![]()
Iallafall en av de bättre, så jäkla nöjd med 572Bästa tavlan!
Jag har köpt och sålt ett gäng pannor i mitt liv och 572 är nog den som jag skulle vilja ha igen. De andra har liksom bytts ut mot något bättre.Iallafall en av de bättre, så jäkla nöjd med 572![]()
Förstår detJag har köpt och sålt ett gäng pannor i mitt liv och 572 är nog den som jag skulle vilja ha igen. De andra har liksom bytts ut mot något bättre.Men, jag sitter på händerna fram till mässorna i april.
Och utan datum!Förstår det
Kombinationen sjukt snygg tavla, relativ tunnhet/bärbarhet i förhållande till 45mm boett och automatiskt verk gör den galet bra.
Stort plus!Och utan datum!
Amen!Och utan datum!
Mycket bra!!! @oddface kanske snart är dags att göra något till mig också. Men @Palenkovich kanske skulle bli besviken på mig om jag går över från att bara ha OEM band
R-serie var sista plexi, dvs. 2015. Så, 2016.När fick 372an safir istället för plexi?
Snyggt! Blått ska blått ha, som man säger![]()
Det blev ju riktigt bra, sjukt nöjd! Stort tack @oddface!
Edit. Det är ett Mays band som har fått nya sömmar