Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jajamen, 44. Bjussar på en till i nya kläderRackarns vad cool! 44mm?![]()
Snyggt! Har du fler bilder på plånboken?
Riktigt jäkla bra! Måste kollas uppJajamen, 44. Bjussar på en till i nya kläder
![]()
Mycket bra band!Fan vad detta band lyfte bärupplevelsen till nya nivåer! (Vintage Olive 2.0)
![]()
Säljs från början i par med 650, 786 heter paret. Men kan kanske gå att hitta separat.... Fast, andra här kan nog rabbla några referenser som liknar denna och är lättare att få tag på.Riktigt jäkla bra! Måste kollas upp![]()
Blev ju grymt!Fan vad detta band lyfte bärupplevelsen till nya nivåer! (Vintage Olive 2.0)
![]()
Man vet att man är en nörd när man dragit upp sitt P.3000 fullt och njuter av varje minut klockan tickar på efter 72 timmar.
Uppe på 73 nu!![]()
Kör du bandstift eller skruv till spännet?Jag råkade pajja stiften för spännet när jag skulle byta armband på min 560, vad kostar de små rackarna och är det beställningsvara tro?
Det är skruvstift, de mindre, inte till själva boetten, utan längst ut på låset.Kör du bandstift eller skruv till spännet?
Rör till spännet har jag själv aldrig stött på, men där finns det nog mer kunniga på ämnet än mig. Tänkte mest att ett fjädrat bandstift förmodligen hade varit superlätt att få tag på. Kör själv ett spänne per band nu så man slipper krångla med det bytet varje gång. Någon i tråden lär nog ha ett extra till övers beroende på var du bor annarsDet är skruvstift, de mindre, inte till själva boetten, utan längst ut på låset.
tycker det är bökigt när man ska byta band, tunnlar finns ju på själva armbandet, men det finns inga mindre tunnlar för just låsstiften? jag menar.. jag måste dra med tång varje gång jag ska få ut den ur ett gummiband t,ex pga friktionen från gummit
@Clemons din fina panna du har ute till försäljning (https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-logo-pam00777-44mm-prisbump.125551 )är inte limiterad i vanlig bemärkelse utan x/1500 betyder att det tillverkades 1500 det året. Alla panerai tillverkas endast i x antal per år, vilket framgår på resp modell. Nu vet du om du vill förtydliga annonsen.
Snyggt, nytillskott?PAM112 på grönt Rubber b
![]()
Tack! Stämmer bra detSnyggt, nytillskott?![]()
Räknar ner dagarna tills man kan få beställa ett Paneristi Sweden band av Oleg
![]()
Han är på semesterVarför får man inte det idag?