Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår det, den där är riktigt bra. Står högt på villhöver-listan!Burit denna konstant sedan den anlände!
Första 47mm men man vänjer sig snabbt.![]()
Är det ett 24 mm band
Hysch. Ja.Är det ett 24 mm band?
Jag är tyst...men du vet vad jag tänker.Hysch. Ja.
Jag håller med. Behövde något som gled in under en skjorta och jag har ju skjorta en gång i halvåret.Jag är tyst...men du vet vad jag tänker.
glapp
Fantastiskt fin klocka och kul att se den live idag!!
Det blir som utlovat en annan imorgon. Ses dåFantastiskt fin klocka och kul att se den live idag!!
Du ser. Även du behöver ett riktigt sladdrigt enlagers läderband.Jag håller med. Behövde något som gled in under en skjorta och jag har ju skjorta en gång i halvåret.
Om du behöver 26mm alternativt 27mm band så har jag lite tips på vart du kan beställa.
Haha. Tack. Do tell men jag har koll på en del ställen.Om du behöver 26mm alternativt 27mm band så har jag lite tips på vart du kan beställa.
Den är jäkligt fin den där också!!![]()
God dag!
Ser fint ut, gärna fler bilder på bandet vid tillfälle!![]()
Det är ju ändå typ sommarväder ute så nu har jag bytt till canvas!
Haha. Tack. Do tell men jag har koll på en del ställen.
Har du någon fetrekommendation på färdiga 27mm passandes min 613 så är jag öppen för förslag.
Var får man tag på en sån uppsättning utan att ligga med någon på Panerai och ännu viktigare varför?Sugen på en ny tavla med tillhörande visarset?
![]()
Köper av mig som redan har legat...Var får man tag på en sån uppsättning utan att ligga med någon på Panerai och ännu viktigare varför?![]()
Ser fint ut, gärna fler bilder på bandet vid tillfälle!
Inte till dig iaf, för det låter högst osannolikt att du kommer byta tavla på dinSugen på en ny tavla med tillhörande visarset?
![]()
Haha, nej det är ju därför jag tänkte avyttra denna uppsättningInte till dig iaf, för det låter högst osannolikt att du kommer byta tavla på din![]()