Greven78
Basic
Ahh ok. Han skickade mitt 2 December men det har inte kommit än, blir galen!Han är på semester![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ahh ok. Han skickade mitt 2 December men det har inte kommit än, blir galen!Han är på semester![]()
Ahh ok. Han skickade mitt 2 December men det har inte kommit än, blir galen!
Det innan ölen var också ok
![]()
Ahh ok. Han skickade mitt 2 December men det har inte kommit än, blir galen!
Mycket! Även om det årliga isvaksbadet blev i detta. Lager med vassa små isflak som blåste in. Fegade till och med ur och lämnade pannan hemmaNi ser ut att ha haft det fint!
Bara slå till, riktigt bra pris....Mina herrar, är det någon som haft en PAM00663? är det sandwich på den? Någon som kan dela lite bilder. Är faaan sugen på en
Ingen sandwich tyvärrMina herrar, är det någon som haft en PAM00663? är det sandwich på den? Någon som kan dela lite bilder. Är faaan sugen på en
Den ligger högt på önskelistan sedan år tillbaka..har provat den. Mycket fin. Ingen sandwich.Mina herrar, är det någon som haft en PAM00663? är det sandwich på den? Någon som kan dela lite bilder. Är faaan sugen på en
Med tanke på hur Kaplans behandlar sina kunder skulle jag inte handla där!Bara slå till, riktigt bra pris....
https://www.kaplans.se/sv/butiken/vara/1586084
Radiomirkronograf 1940-boett 42 mm med länk.SIHH 2020 närmar sig 26-29 april, kan bara hoppas/drömma om att Panerai släpper en ny icke limiterad 44MM Submersible.
En 1305 eller 1389 i 44MM skulle jag klippa direkt!
Vad står på er önskelista ?
Herregud vad mycket sarkasm. Eller?Radiomirkronograf 1940-boett 42 mm med länk.
Samma. 1305 eller BMG i 44mm utan datumbubbla. Men även 995 i annan färg än grön.SIHH 2020 närmar sig 26-29 april, kan bara hoppas/drömma om att Panerai släpper en ny icke limiterad 44MM Submersible.
Kan nöja mig utan länk. Men en radiomirchrono i 42 mm vore tufft.Herregud vad mycket sarkasm. Eller?
Skitbra på RubberB.
Manuell sub utan datum. Lär ju inte hända, men hoppas ändå.SIHH 2020 närmar sig 26-29 april, kan bara hoppas/drömma om att Panerai släpper en ny icke limiterad 44MM Submersible.
Good point. Det lägger jag till på den sub jag önskar.Manuell sub utan datum. Lär ju inte hända, men hoppas ändå.
Manuell 44mm Sub utan datum med 24mm luggar och utan keramisktinlägg på vridningen. Gärna bruntavla, jag gillar ju bruna tavlor på PamGood point. Det lägger jag till på den sub jag önskar.
Tycker dom lyckats riktigt bra. Sen byter jag band ett par gånger om dagen ibland så det blir aldrig på någon längre stund. Till sommaren däremot, då blir det praktiskt med gummiSkitbra på RubberB.
Jag kör RubberB style idag också.Tycker dom lyckats riktigt bra. Sen byter jag band ett par gånger om dagen ibland så det blir aldrig på någon längre stund. Till sommaren däremot, då blir det praktiskt med gummi![]()
Blev ett byte för min delJag kör RubberB style idag också.
![]()
Fler modeller med svärdvisareVad står på er önskelista ?
1389 utan sekundvisare, datum och med manuellt 8-dagarsverk för att få ner tjockleken.SIHH 2020 närmar sig 26-29 april, kan bara hoppas/drömma om att Panerai släpper en ny icke limiterad 44MM Submersible.
+1 på 1389 i 44mm. Gärna att man kunde slippa all den blåa texten dock.SIHH 2020 närmar sig 26-29 april, kan bara hoppas/drömma om att Panerai släpper en ny icke limiterad 44MM Submersible.