3. Modellen heter 423.Här får ni en liten söndags-quiz
Frågor:
1. Vad heter filmen?
2. Vilken tid i filmen visas den?
3. Vad heter modellen?
(Jag kan bara de två första)
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3. Modellen heter 423.Här får ni en liten söndags-quiz
Frågor:
1. Vad heter filmen?
2. Vilken tid i filmen visas den?
3. Vad heter modellen?
(Jag kan bara de två första)
![]()
Märklig panna dockJag kör RubberB style idag också.
![]()
Badar jag i mälaren eller i liknande insjö så kan jag inte vicka ut all smuts. Bezeln går knappt att vrida på om jag inte badar den under vattenkranen. Även ren så tycker jag den är ganska trögTill alla oss som har en Sub och funderat på varför det känns som att vridringen är "glapp". Detta "glapp" ska tydligen vara för att eventuellt smuts osv inte ska fastna och vara lättare att få bort genom att bara vicka på vridringen.
Låter logiskt då smuts alltid verkar kunna tränga sig in men har svårare att ta sig ur om det är för tight.
Tänk då om den vore mer tightBadar jag i mälaren eller i liknande insjö så kan jag inte vicka ut all smuts. Bezeln går knappt att vrida på om jag inte badar den under vattenkranen. Även ren så tycker jag den är ganska trög
Andra sidan av det är att ju större glipa desto mer skit kan komma in... men jag vill också tro att det är som du säger. Samt får för mig att om bezelen inte är helt stiff så bör den klara smällar bättre? Men är en gissning...Tänk då om den vore mer tight![]()
Jo absolut så tänkte jag också, men med extra marginal så ska den tolererar mer och enklare få ut smutsen. But who knowsAndra sidan av det är att ju större glipa desto mer skit kan komma in... men jag vill också tro att det är som du säger. Samt får för mig att om bezelen inte är helt stiff så bör den klara smällar bättre? Men är en gissning...
MycketBättre nu?
![]()
Do you have a fear of Cricket?”Forget fear, do something different”
Jag har så jävla svårt att relatera till cricket, kan någon hjälpa mig?!
Är cricket snäppet värre än de andra upplevelserna eller ska man chilla med en cricketmatch efter ett hemligt uppdrag, äventyr, kappsegling eller fridykning?
Cricket är riktigt jäkla extremt. Om tevattnet är lite för hett under te-pauserna så kan man få ganska allvarliga brännskador. Man kan också dö av hög ålder pga matchlängderna.”Forget fear, do something different”
Jag har så jävla svårt att relatera till cricket, kan någon hjälpa mig?!
Är cricket snäppet värre än de andra upplevelserna eller ska man chilla med en cricketmatch efter ett hemligt uppdrag, äventyr, kappsegling eller fridykning?
Om någon annan är sugen på bandet (26/26 i ammo från micke) så skicka ett pm.
Jag är inte helt med i svänga men 235K?
Sjukt bra pris måste jag sägaJag är inte helt med i svänga men 235K?
Den ligger visst ute för mer ser jag på Chrono24. Men, den är väl inte limiterad och det är väl bara att ställa sig i kö hos Panerai för en?Sjukt bra pris måste jag säga![]()
Ja det skulle jag tro, sista svaret jag fick var att det gjordes 1000pcs 2019 och max 1000pcs 2020 och sen stop.Den ligger visst ute för mer ser jag på Chrono24. Men, den är väl inte limiterad och det är väl bara att ställa sig i kö hos Panerai för en?
Huh. Så pass.Ja det skulle jag tro, sista svaret jag fick var att det gjordes 1000pcs 2019 och max 1000pcs 2020 och sen stop.