Håller med - Hårt år i år!Det är för långt mellan SIHH2019 och W&W2020.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med - Hårt år i år!Det är för långt mellan SIHH2019 och W&W2020.
![]()
ok, fin tavla på dom...Jag lägger mina slantar på 916,917 eller 918.
Och de är tänkta att ersätta just 564.
Man kan ju hoppas att de har vett att köra svarta tavlor i titanversionerna. Men det kanske ”man” vet?Jag lägger mina slantar på 916,917 eller 918.
Och de är tänkta att ersätta just 564.
Det är oklart tycker jag.Man kan ju hoppas att de har vett att köra svarta tavlor i titanversionerna. Men det kanske ”man” vet?
Måste minska klocklådan. Frugan vill ha bostad i varmare land.@Caravelle33
Vad göööör du!!?!?
men inte på bekostnad av 190!!! där går anständighetens gränsMåste minska klocklådan. Frugan vill ha bostad i varmare land.
Måste minska klocklådan. Frugan vill ha bostad i varmare land.
testade du med: du har ju ett ställe att bo på - behöver du fler ?Jag vet! Men jag har försökt alla argument men får bara svaret att du har ju flera klockor , du behöver väl bara en.
Måndagsmacro!
Den har jag kört i 15år. Jag vill inte ha ett boende utomlands, 2019 hade jag 1 veckas semester och 2018 2 veckor. Jag ser inte meningen med att äga, bara problem. Bättre med hotell.testade du med: du har ju ett ställe att bo på - behöver du fler ?
Den har jag kört i 15år. Jag vill inte ha ett boende utomlands, 2019 hade jag 1 veckas semester och 2018 2 veckor. Jag ser inte meningen med att äga, bara problem. Bättre med hotell.
Han kan väl i alla fall hoppas på att den blir 100mm???....60mm hoppas jag på![]()
Han kan väl i alla fall hoppas på att den blir 100mm???....
Den har jag kört i 15år. Jag vill inte ha ett boende utomlands, 2019 hade jag 1 veckas semester och 2018 2 veckor. Jag ser inte meningen med att äga, bara problem. Bättre med hotell.
Du fan vilken suddig bild ja la ut, blev tvungen att byta ut denGod morgon Sverige!![]()
Han ser glad ut.snart så
![]()
Klantigt. När jag går in på hemsidan så är det Taiwan tror jag. Också irriterande.Vad är det för klåpare som sköter Panerais web och marknadsföring?
Fick precis ett nyhetsbrev på tyska av alla jäkla språk!
Har ni inte setts på ett tag?
Mysigt
Han ser glad ut.