Grattis och välkommen!Jag har precis köpt min första Panerai (är Rolex sen -94) och det landade i en Pam682, vad är skillnaden på den med glasbaksida kontra täckt baksida? Tänker på tjocklek och varför ändrade man? Med vänlig hälsning // Jonas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen!Jag har precis köpt min första Panerai (är Rolex sen -94) och det landade i en Pam682, vad är skillnaden på den med glasbaksida kontra täckt baksida? Tänker på tjocklek och varför ändrade man? Med vänlig hälsning // Jonas
Hej.
Jag tänkte köpa en PAM535 42 mm. Årsmodell 2014. Är det någon som har erfarenhet att denna klocka? Tycker att 44 är lite stort ibland och 42 mm känns lite mer allsidig.
//
Viktor
Metamorfos approves. Det känner jag på mig.995an på ett för dagen nytt strap från Alpha Strap, blev i tjockaste laget men jävligt nöjd ändå.
![]()
FullängdMetamorfos approves. Det känner jag på mig.
Ey bro!![]()
Kunde inte låta bli!
Den fyller 21 i årFin patina, hur många år har den på nacken?
Det är därför jag inte köptDet var fanimej på tiden, men med tanke på att du på nära håll följt min sjuka köp och sälj noja sen första pannan så är det ändå starkt att du vågade ta klivet
Kommer bli skitbra...
Tack ja vi får se, skoj att testa nyttgrattis! Riktigt bra första panna![]()
Tack stjärnfotografenGrattis och välkommen!
Vad jag önskar jag kommer kunna säga så om ngn klocka =), en tjejkompis sa för väldigt många år sedan då hon köpte ett guldarmband av mig " Jonas du äger inget saker är bara på förvaring hos dig "Den fyller 21 i år![]()
Det där passar även som skärp995an på ett för dagen nytt strap från Alpha Strap, blev i tjockaste laget men jävligt nöjd ändå.
![]()
Tackar. Sony A7RIII och Laowa 60mm f2.8 2:1 macro.Snyggt! Vad filmar du med?
Kul! Grattis och välkommen. Nu vill vi se bilder!Jag har precis köpt min första Panerai (är Rolex sen -94) och det landade i en Pam682, vad är skillnaden på den med glasbaksida kontra täckt baksida? Tänker på tjocklek och varför ändrade man? Med vänlig hälsning // Jonas
Det var precis vad jag gissadeTackar. Sony A7RIII och Laowa 60mm f2.8 2:1 macro.
Tackar tackar var längesen man va med i ett gängKul! Grattis och välkommen. Nu vill vi se bilder!![]()
Extremt proffsigt!Tackar. Sony A7RIII och Laowa 60mm f2.8 2:1 macro.
Metamorfos approves. Det känner jag på mig.
Det där passar även som skärp![]()
Tackar! Det är en hobby som jag tjänar pengar på iblandExtremt proffsigt!
Jobbar du med film/video?
Haha! Grönt gummi blir helt klart som grädde på mosetTackar tackar var längesen man va med i ett gäng, jag har inte fått den ännu men den lär nog sluta upp med grönt gummi min med så du kan väl ta några snygga bilder på din som jag kan använda
![]()
Misstänkte att det skulle vara en kamera i det spektrumet. Det märks att du är duktig och jobbar med bra grejerTackar. Sony A7RIII och Laowa 60mm f2.8 2:1 macro.