Haft bevakning på pre-v på ch24 mer eller mindre varje dag sen 3 år tillbaka åtminstone, blue balls har fått en annan innebörd efter detta maraton men visste att nån gång så kommer det dyka upp ett exemplar som är i det skick, lev.omfattning och inom min budget. Var inte primärt ute efter en NOS eftersom de knappt typ existerar, men när denna dök upp var det inget att fundera över då samtliga parametrar tickades av. Den kom ut i torsdags kväll förra veckan, fredag morgon var jag på som en igel när jag telefonterroriserade en stackars assistent som inte kunde engelska, men lyckades få tag på butiksägaren efter mycket om och men och det var även han som personligen köpt den 2003 och haft den undanstoppad i ett bankfack tillsammans med några andra klockor. Vet att det var lite av en huggsexa över denna, men eftersom jag även tom köpt den via deras butik inväntades deras bankuppgifter och mitt konstanta sms´ande/telefonterroriserande var jag först
Mellan 1994 (tillverkad 93, utplockad 94) och 2003 vet jag inte vart den har varit men antagligen undanstoppad av föregående butik.