• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Speedy tuesday i all ära, men det får mig att se fram emot onsdag då jag kan bära PAM igen :D

PAM569
8EA715F6-EF0F-4D47-B282-7FCA74A7D03D.jpeg

75k för 995an, man blir ju lite sugen! :D
Hade jag inte köpt en 587 precis hade jag nog inte kunnat låta bli. För billigt för att den ska ligga kvar på K&S.

45mm Radiomir 1940 = perfekt storlek för de flesta handleder
Guldvisare och kupat glas = ovanlig combo på en 45mm Radiomir 1940
P4000 med mikrorotor utan(!!) automatic på tavlan
Grön sandwich tavla med "Fiddy" layout!!!

Kolla bara på den :hungry:

One of the absolute best Radiomirs ever - PAM995 _green_heart_ ( 1151 X 1080 ).jpg

Hade jag inte köpt en 587 precis hade jag nog inte kunnat låta bli. För billigt för att den ska ligga kvar på K&S.

One of the absolute best Radiomirs ever - PAM995 _green_heart_ ( 1151 X 1080 ).jpg

Sjukt bra panna! Jag är glad att jag köpte min :)

Helt sjukt billigt, orimligt.

Bra pris.
Aporopå den tidigare diskussionen för någon dag sen i tråden att man inte ska köpa panna om man ska tjäna pengar. Tom denna, som av många anses vara riktigt riktigt bra, säljs inte ens den med premium (eller ens nära nypris).
Hade varit kul att veta vilka pannor som säljs dyrare än vad de såldes vid produktion. Bronzon, Blonzon och 911 är de enda jag känner till. 190 kanske? Sen finns det väl alltid ett gäng i 50 upplagor eller färre som säljs dyrare.

Tillbaka
Topp