Efter det inte sandwichVarför innan 2016
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter det inte sandwichVarför innan 2016
Varför innan 2016
Tack för all info är en djungel. Men tycker det verkar grymt att ha 3 days eller 8 days när man varvar med andra klockor. Sandwich tavla är ett måste så snyggt. Vilka modeller har den kombo samt glasbaksida.
Även 796 uppfyller de kriterierna men är en destroovan nämnda 111/112 samt 176/177(titan) med 3dgr bla...
och 510/560 samt 562/564(titan) sandwich före 2016 med 8dgr bla
Fast känns svår att hitta under 50k kanske...Även 796 uppfyller de kriterierna men är en destro
Just det, det var ju den pusselbiten också =)Fast känns svår att hitta under 50k kanske...
Du har ju f.ö. massor av Pannor på köp och sälj om du vill köpa beg.Tack för all info är en djungel. Men tycker det verkar grymt att ha 3 days eller 8 days när man varvar med andra klockor. Sandwich tavla är ett måste så snyggt. Vilka modeller har den kombo samt glasbaksida.
Har inte följt detta så noggrant men kika även på 914/915Tack för all info är en djungel. Men tycker det verkar grymt att ha 3 days eller 8 days när man varvar med andra klockor. Sandwich tavla är ett måste så snyggt. Vilka modeller har den kombo samt glasbaksida.
De slutade med sandwichtavla efter 2016 (eller när det nu var), de sista årsmodellerna har inte sandwich (510/560 alltså).Varför innan 2016
Max 50k tydligen - 914/915 är nog svåra att hitta begagnade än så länge, och särskilt under 50k.Har inte följt detta så noggrant men kika även på 914/915
Sitter och är avundsjuk på att du är ute....Jag letar efter Tumnus. Vad gör ni?
Jag letar efter Tumnus. Vad gör ni?
Det är ett alldeles för återkommande fenomen det där
Tog på mig min Zelos Abyss i morse och bestämde mig för att köra den hela dagen. Upptäcker nu att jag tydligen bytt utan att märka det innan jag åkte till jobbet.
Eller hur! Jag har dock hittat min favoritplats på restaurangen att fotografera på.Det är ett alldeles för återkommande fenomen det där
Calzone...?
Margherita typ. Fast den hette Naturale.Calzone...?
1661 hoppas jag på@cjperry vad är på g in - något riktigt bra hoppas jag?
Hur skall du hinna hem till på torsdag?Teneriffa , here I come
Missar dessvärreHur skall du hinna hem till på torsdag?
Missar dessvärre