Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett läderfodral till en kikare, modell gammalVad är det som klockorna ligger på?
Canvas från AW Straps här på forumet!Riktigt snyggt strap. Var kommer det ifrån?
Thanks
Jo men en 183 kostar väl mycket mer?Jag har ägt en 609 och skulle hellre ta en 183 framför dom andra. Tycker 183 är mysig.
Jag har redan kollat biljett och fixat boende. Nu var jag ju iofs inte med i Amsterdam.Ska vi åka i år igen?
NejdåJo men en 183 kostar väl mycket mer?
Macromåndag!
Haha tack måste skaffa ny modell att fota snart.Helvete vilka bilder, posta oftare tack!
Hej vilken panerai under 50 lax är bäst ? Tycker alla är snygga så vill ha en som håller värdet hyfsat
112 lär nog hålla värdet hyfsat annars som @metamorfos skrev. Köp en du tycker omHej vilken panerai under 50 lax är bäst ? Tycker alla är snygga så vill ha en som håller värdet hyfsat
Hej vilken panerai under 50 lax är bäst ? Tycker alla är snygga så vill ha en som håller värdet hyfsat
Så där soligt har vi det alltid uppe i norr...
Jag har haft 183 och den var riktigt bra, den är för övrigt till salu nu fast inte utav mig...Jag har ägt en 609 och skulle hellre ta en 183 framför dom andra. Tycker 183 är mysig.
Jävlar vilka bra bilder!Macromåndag!
Den här är riktigt nice... Under 50k (obs! Inte min annons)Hej vilken panerai under 50 lax är bäst ? Tycker alla är snygga så vill ha en som håller värdet hyfsat
Då ska du inte köpa panna (framförallt inte ny). Men om du ska köpa en och vill kunna sälja enkelt så köp en luminor 44 mm, gärna med sandwich (många som absolut måste ha), med så ren tavla som möjligt (sub-sekund ok).Hej vilken panerai under 50 lax är bäst ? Tycker alla är snygga så vill ha en som håller värdet hyfsat
Jag valde en 510 som första Panna. Jag är fortfarande väldigt nöjd, och iom att den har ersatts av 915 så har priset säkert gått ner lite också. Definitivt under 50, kanske ner mot 40 tom.Hej vilken panerai under 50 lax är bäst ? Tycker alla är snygga så vill ha en som håller värdet hyfsat
TackJävlar vilka bra bilder!
Jag stämmer in i 111/112 kören - svårt att inte vara nöjd med och håller ett stabilt värde. Sen finns ju bubblare som Zero/000/logo som också är svincoola med 3-6-9-12 samt OP loggan på!Hej vilken panerai under 50 lax är bäst ? Tycker alla är snygga så vill ha en som håller värdet hyfsat
Håller med, en Zero kan du hitta till en okej prislapp och den är svincool i all sin enkelhet!Jag stämmer in i 111/112 kören - svårt att inte vara nöjd med och håller ett stabilt värde. Sen finns ju bubblare som Zero/000/logo som också är svincoola med 3-6-9-12 samt OP loggan på!
ovan nämnda 111/112 samt 176/177(titan) med 3dgr bla...Tack för all info är en djungel. Men tycker det verkar grymt att ha 3 days eller 8 days när man varvar med andra klockor. Sandwich tavla är ett måste så snyggt. Vilka modeller har den kombo samt glasbaksida.