Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag missade(s) nog när vi skapade en ny gtg-tråd. Men det är lugnt, ni kan dyka upp allihopa på kvarterskrogen 91an på Ringvägen på Sööder 11.15 - tidig lunch idag - så gör vi om det.Häng med i svängen! Vi har ju annonserat häri också
Bästa kombinationen enl mig för den klockanTack för igår vänner! Alltid bra med en dos panerai i kroppen som @Palenkovich sa
Idag känns livet hoppfullt, vi kör ljust
Bästa kombinationen enl mig för den klockan
Testa byt till annat spänneTack för igår. Idag blir det nya band på lunchen. Btw jävligt irriterande att storleksmässigt ligga mellan 3/4 hålet - antingen för tight eller för löst..
Vill man se ut som en julgran så...Det är en bra kombo, jag är heller inte anti det gröna gummit på även om du är det
Uhm. Det här blir intressant, känner jag.Har ytterligare en rockad på gång, och då kommer pam1024 (sista 44mm sub-serien panerai tillverkat) behöva lämna. En liten blänkare innan den kommer ut på k&s.. pm’a vid intresse
911:an som fick stanna hemma igår på gtg:n får tjänstgöra idag..
Jupp!Jättegrönt! AW's canvas?
Supergreen - Ruby RodJättegrönt! AW's canvas?
Är det ett Jules Verne?Funkar?
Tack. Vet inte vad det heter, men är Panerai alligator iaf. Gillar den matta ytan...Är det ett Jules Verne?
Det är ett av få straps som jag inte känt att jag haft plånbok nog att köpa.
Ja det funkar!
Uhm. Det här blir intressant, känner jag.
Yes. Det är ett JV. Skitdyrt vill jag minnas?Tack. Vet inte vad det heter, men är Panerai alligator iaf. Gillar den matta ytan...
Skvallret har gått. Grattis i förskott.Blir i princip en trade mot en möglad
Yes. Det är ett JV. Skitdyrt vill jag minnas?
En fråga, blir det lätt repor på plexi?
En fråga, blir det lätt repor på plexi?
Snälla, säg att det är någon form av fralla och inte någon radioaktiv pannbiff eller vad jag först trodde?Breakfast time
Här körs det med haj idagTack för igår vänner! Alltid bra med en dos panerai i kroppen som @Palenkovich sa
Idag känns livet hoppfullt, vi kör ljust
Radiomir på handleden innebär självklart radioaktiv pannbiff till frukost - det är sen gammaltSnälla, säg att det är någon form av fralla och inte någon radioaktiv pannbiff eller vad jag först trodde?