• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

8430E5DA-1F60-41B1-81DF-1E95A0470700.jpeg

Jaha. Skulle byta band på fyllan igår. Dessvärre var det en jäkla friktion för att få ut sprintern till spännet i låset.. ni hör redan vart det barkar hän. Man tar i extra och sprintern (heter det ens så) flyger någonstans bakom soffan och nu är den således omöjlig att hitta. Går detta att köpa hos någon av våra ads i Sthlm? Handlar om den skruvade varianten. Aldrig handlat på eBay och är inte sugen att börja heller. Ingen som har någon extra liggandes som kan tänkas sälja en? Pre-v 22mm......

Bra klocka ju. Om de stör hemma så kan du gömma den hos mig.
Det är en bra klocka! Men det finns bättre! Jag tycks alltid råka ut för att jag köper en bra klocka för att jag inser att gralen inte är möjlig och precis när jag har gjort det så dyker den upp. Tänk om dom kunde komma innan jag hade nöjt mig och köpt second best. Sen var ju @Yoshiikee och hans fiddy med på senaste träffen och ställde allt på ända.

Det är en bra klocka! Men det finns bättre! Jag tycks alltid råka ut för att jag köper en bra klocka för att jag inser att gralen inte är möjlig och precis när jag har gjort det så dyker den upp. Tänk om dom kunde komma innan jag hade nöjt mig och köpt second best. Sen var ju @Yoshiikee och hans fiddy med på senaste träffen och ställde allt på ända.

Det är inte för inte den kallas kungen, utan tvekan den grymmaste 47 luminoren. Nej min är inte, och kommer aldrig vara till salu.

Jaha. Skulle byta band på fyllan igår. Dessvärre var det en jäkla friktion för att få ut sprintern till spännet i låset.. ni hör redan vart det barkar hän. Man tar i extra och sprintern (heter det ens så) flyger någonstans bakom soffan och nu är den således omöjlig att hitta. Går detta att köpa hos någon av våra ads i Sthlm? Handlar om den skruvade varianten. Aldrig handlat på eBay och är inte sugen att börja heller. Ingen som har någon extra liggandes som kan tänkas sälja en? Pre-v 22mm......

Du får köra magnetfiske!

Den är ju grym. Skulle gärna köpa, men då måste jag sälja något och jag har redan två favoriter som jag skulle ha svårt att skiljas från. I bland skall man inte köpa som sagt. :)

Tillbaka
Topp