Troligt, samt vridringen.Automatverket i 682 väger nog mer än det manuella i 590 aaaantar jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Troligt, samt vridringen.Automatverket i 682 väger nog mer än det manuella i 590 aaaantar jag?
Mejla Watchfinder och kolla vad dom skall ha för denna. £ är på väg ner.Tycker det har varit lite skralt (i varje fall på Chrono24). Finns några ex i Europa (från 38 KSEK för privata säljare) men de flesta verkar vara ganska gamla plus att jag är lite osäker på skicket på dem.
Ser bra ut men du kan säkert köra större också.Har smala handleder (16cm), tycker den enda pannan som passar min handled är 574, vill gärna inte ha Due. Vad tycker ni om storleken?
Ser bra ut tycker jag. Men du bär den för nära handen, den skall vara ovanför handleden och inte på. Då sitter den bekvämare och jag tycker det är snyggast så.Har smala handleder (16cm), tycker den enda pannan som passar min handled är 574, vill gärna inte ha Due. Vad tycker ni om storleken?
Håller med @mårt. Den sitter bra men du kan gå upp till 44mm eller varför inte en 45mm RadiomirHar smala handleder (16cm), tycker den enda pannan som passar min handled är 574, vill gärna inte ha Due. Vad tycker ni om storleken?
Har testat 44mm luminor förut men kändes för stor. Här är en bild på 1392 som jag också tycker är lite för storSer bra ut men du kan säkert köra större också.
Har smala handleder (16cm), tycker den enda pannan som passar min handled är 574, vill gärna inte ha Due. Vad tycker ni om storleken?
Ser bra ut tycker jag. Men du bär den för nära handen, den skall vara ovanför handleden och inte på. Då sitter den bekvämare och jag tycker det är snyggast så.
Känns inte bekvämt att bära den så
Så här:
Tycker också du kan gå upp i storlek. Tror du kommer undan med en 47mm herr panna.Har smala handleder (16cm), tycker den enda pannan som passar min handled är 574, vill gärna inte ha Due. Vad tycker ni om storleken?
Har testat 44mm luminor förut men kändes för stor. Här är en bild på 1392 som jag också tycker är lite för stor
Tycker också du kan gå upp i storlek. Tror du kommer undan med en 47mm herr panna.
Naturligtvis är det upp till dig, men det är också en vanesak. Precis som med storleken.Känns inte bekvämt att bära den så
Storleken har dock betydelse i detta fallNaturligtvis är det upp till dig, men det är också en vanesak. Precis som med storleken.
OT men fin Nordlead!Ser bra ut tycker jag. Men du bär den för nära handen, den skall vara ovanför handleden och inte på. Då sitter den bekvämare och jag tycker det är snyggast så.
Så här:
Tack! Det är dock faktiskt en Nord Stage, fast det är nog inte helt uppenbartOT men fin Nordlead!
Flickan skulle nog säga att man måste vänja sig vid storleken.Storleken har dock betydelse i detta fall
(sa flickan...)
Storleken har dock betydelse i detta fall
(sa flickan...)
Har smala handleder (16cm), tycker den enda pannan som passar min handled är 574, vill gärna inte ha Due. Vad tycker ni om storleken?
Där kom den som @Matts har beskyllts förStorleken har dock betydelse i detta fall
(sa flickan...)
Gör bara ont en stundFlickan skulle nog säga att man måste vänja sig vid storleken.
Ser bra ut, kanske lite liten men tycker det passar på en rad. Köp vettjaHar smala handleder (16cm), tycker den enda pannan som passar min handled är 574, vill gärna inte ha Due. Vad tycker ni om storleken?
Nu har skjutmåttet fått jobba en liten stund, OCH det finns inga skillnader på 587 och 662. Same same överallt, finns några små avvikelser på 0,2mm men det skyller jag på skjutmåttet. Det jag tror gör att jag ändå upplever viss skillnad är tavlorna, det bruna och det svarta reflekterar lite olika och lurar hjärnan.Det förstår jag..
Nu MÅSTE du jämföra med 662 , vill veta alla likheter / skillnader på case
Nu har skjutmåttet fått jobba en liten stund, OCH det finns inga skillnader på 587 och 662. Same same överallt, finns några små avvikelser på 0,2mm men det skyller jag på skjutmåttet. Det jag tror gör att jag ändå upplever viss skillnad är tavlorna, det bruna och det svarta reflekterar lite olika och lurar hjärnan.
DEN enda skillnaden är överraskande nog urverket, båda är P3000, men 662 har en stor och två små bryggor medans 587 har två bryggor precis som ev 372. Gjordes P3000 om typ 2015-2016?
Lite jämförelse bilder:
Ja det hade min oxoMin 721 har den med 2 småbryggor
Nu har skjutmåttet fått jobba en liten stund, OCH det finns inga skillnader på 587 och 662. Same same överallt, finns några små avvikelser på 0,2mm men det skyller jag på skjutmåttet. Det jag tror gör att jag ändå upplever viss skillnad är tavlorna, det bruna och det svarta reflekterar lite olika och lurar hjärnan.
DEN enda skillnaden är överraskande nog urverket, båda är P3000, men 662 har en stor och två små bryggor medans 587 har två bryggor precis som ev 372. Gjordes P3000 om typ 2015-2016?
Lite jämförelse bilder:
ja dom har gjort om bryggan sannolikt för att den skall vara lättare att serva. Det är dock enda ändringen vad jag vetNu har skjutmåttet fått jobba en liten stund, OCH det finns inga skillnader på 587 och 662. Same same överallt, finns några små avvikelser på 0,2mm men det skyller jag på skjutmåttet. Det jag tror gör att jag ändå upplever viss skillnad är tavlorna, det bruna och det svarta reflekterar lite olika och lurar hjärnan.
Olika case nummer också OP 7073(662) resp OP 6996 (587)
Lite jämförelse bilder:
Okidokija dom har gjort om bryggan sannolikt för att den skall vara lättare att serva. Det är dock enda ändringen vad jag vet
Så blir det troligtvis...Nice catch! Får något lämna månntro?