• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lite bortskrapat skinn på vänster knä och ett par brutna revben blev facit. Inte så illa, det kunde ha gått värre. Så länge jag inte hostar, skrattar, hickar eller nyser så är det inte så farligt, jag redan testat alla sakerna. Pollenallergiker och får hicka av dåligt Sjukhusbacken, när jag får ont tenderar jag att börja skratta. 1305an blev lite ärrad men det ger bara karaktär åt en sådan klocka och den skall ändå stanna.
Damn, obehagligt! Skönt att det inte gick än värre och krya på dig!!

Fått sommarvibbar.
Någon här som har ett ljust läder (ju ljusare desto bättre) som ligger och skräpar?
26 mm och fräscht
Jag har ett hyggligt oanvänt Oleg One som är ganska ljust som är lite för kort för mig men borde funka för dig. @metamorfos hade tänkt göra nyckelknippsband av det, men det vore roligare om du köper det och får känna njutningen av ett tjock gött band.

Kör dubbelpipigt idag efter post leverans från @Träff kanske man alltid ska göra så slipper man sakna GMT funktion ;)
20200520_143940.jpg

Hej panelen. Har varit sugen på en zero ett tag nu och tror jag har hittat ett vettigt exemplar (den ser ut att vara i bra skick och av nyare årgång). Frågan är väl bara om jag är puckad som i så fall köper från andra sidan pölen och därmed åker på 25% påslag. Kan någon ge mig en spark i rätt riktning :D?

https://forums.watchuseek.com/f29/f...-series-r-5175327.html#/topics/5175327?page=1
För KUSD 38 + 25% moms borde du väl kunna hitta schyssta ex i europa?
Har iofs dålig koll på utbudet. Finns inga?

Hej panelen. Har varit sugen på en zero ett tag nu och tror jag har hittat ett vettigt exemplar (den ser ut att vara i bra skick och av nyare årgång). Frågan är väl bara om jag är puckad som i så fall köper från andra sidan pölen och därmed åker på 25% påslag. Kan någon ge mig en spark i rätt riktning :D?

https://forums.watchuseek.com/f29/f...-series-r-5175327.html#/topics/5175327?page=1

Tullen får du betala och stå vid det.

Håller med @kmg, känns som om du kan kan hitta liknande på den här sidan dammen

• Like
Reactions: kmg
För KUSD 38 + 25% moms borde du väl kunna hitta schyssta ex i europa?
Har iofs dålig koll på utbudet. Finns inga?
Tycker det har varit lite skralt (i varje fall på Chrono24). Finns några ex i Europa (från 38 KSEK för privata säljare) men de flesta verkar vara ganska gamla plus att jag är lite osäker på skicket på dem.

Tillbaka
Topp