• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

906EBB1A-9A3F-45A5-8A77-6CAE79BF19AB.jpeg

Glömde posta den här imorse.

Kom igen nu då, sälj en panna till mig omedelbart så jag kan vara här inne "lagligt" minst 44mm, gärna SW. Budget max 50k, kom igen var lite snälla och släpp in mig i värmen ;)

Pm:a om ni helt enkelt glömt att ni vill sälja :)

Kom igen nu då, sälj en panna till mig omedelbart så jag kan vara här inne "lagligt" minst 44mm, gärna SW. Budget max 50k, kom igen var lite snälla och släpp in mig i värmen ;)

Pm:a om ni helt enkelt glömt att ni vill sälja :)
Finns väl en handfull på köp och sälj? Förstår inte problemet.

Förmodligen så tilltalar inte just dem, förstår inte det tråkiga svaret? Jag söker en röd Ferrari med rött skinn, det finns massor med svarta med svart skinn, på köp och sälj, KÖP dem?
Du framstod rätt flexibel. Men gott så. Man ska ju inte köpa något man inte vill ha. Vad har du för kravspec? Lättare för folk här om de vet vad du söker.

Du framstod rätt flexibel. Men gott så. Man ska ju inte köpa något man inte vill ha. Vad har du för kravspec? Lättare för folk här om de vet vad du söker.
Jo men hyffsat flexibel, dock så finns det väl saker i några av annonserna som tar bort dem ut ekvationen. 590 Gillar jag, 795 missade jag precis, 1359 i den prisklassen. För mig är det ju en djungel därför tänkte jag att jag lägger ut en tråd, då ni sitter på så mkt mer kunskap om just Panerai än min. Och ibland kanske man går i säljtankar :)

Edit : 587:an är ju mäktig men något över budget förmodligen.

Jo men hyffsat flexibel, dock så finns det väl saker i några av annonserna som tar bort dem ut ekvationen. 590 Gillar jag, 795 missade jag precis, 1359 i den prisklassen. För mig är det ju en djungel därför tänkte jag att jag lägger ut en tråd, då ni sitter på så mkt mer kunskap om just Panerai än min. Och ibland kanske man går i säljtankar :)

https://klocksnack.se/threads/panerai-pam590-prisbump.132566/ <- köp!
https://klocksnack.se/threads/panerai-61-titanium-nu-med-byten.132201/ <- köp!

590 finns på köp och sälj, dock ingen sandwich. 61an är cool https://klocksnack.se/threads/panerai-61-titanium-nu-med-byten.132201/

Tillbaka
Topp