Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra!Paket dags
![]()
Nu har jag mycket att be om ursäkt för, Träff har köpt radiomir med wirelugs och 45mm, så många fel men ändå känns det så bra
![]()
Ser bra ut ocksåPaket dags
![]()
Nu har jag mycket att be om ursäkt för, Träff har köpt radiomir med wirelugs och 45mm, så många fel men ändå känns det så bra
![]()
Grattis gubben!Paket dags
![]()
![]()
Bra som fanPaket dags
![]()
![]()
Paket dags
![]()
![]()
Heheh. Snyggt.Paket dags
![]()
![]()
Svinbra, grattis!Paket dags
![]()
![]()
Bra att det känns bra, sitter ju fint den där och gött att den hittade framPaket dags
![]()
![]()
Band salladFöre
![]()
efter
![]()
nästa vecka lottar vi fram nya vinnare
![]()
Mycket bra!
Ser bra ut ocksågrattis
Grattis gubben!
Bra som fan
One of us! One of us!
Grattis
Heheh. Snyggt.
Tack gubbs, skit nöjdSvinbra, grattis!![]()
Känns jävligt bra, tack för en bra affärBra att det känns bra, sitter ju fint den där och gött att den hittade fram![]()
Mycket bra!Paket dags
![]()
![]()
Bror, det är ju därför du haft honom så länge. Inget att rotera med?Kört 024 ungefär en månad på raken nu, så bra att jag sålt allt annat
![]()
Den är ju det, inte för tillfället </3 Tänker att nästa kommer bli manligare 47:a med sandwich, måste bara hitta rätt...Bror, det är ju därför du haft honom så länge. Inget att rotera med?![]()
720!Den är ju det, inte för tillfället </3 Tänker att nästa kommer bli manligare 47:a med sandwich, måste bara hitta rätt...
Jo, det var ju just det. jag tycker denna skulle klä dig väldigt braDen är ju det, inte för tillfället </3 Tänker att nästa kommer bli manligare 47:a med sandwich, måste bara hitta rätt...
Du har mitt nummer, skicka en lite större månadspeng än vanligt så fixar jag detJo, det var ju just det. jag tycker denna skulle klä dig väldigt bra
![]()
Ingen knäckemacka dock
Äh! Nymans har ju en som dom i stort sett skänker bortDu har mitt nummer, skicka en lite större månadspeng än vanligt så fixar jag det![]()
Du har mitt nummer, skicka en lite större månadspeng än vanligt så fixar jag det![]()
@Eqn det stämmer nog. Byers market just nu när Trump gett alla Covod-19Äh! Nymans har ju en som dom i stort sett skänker bort
Finns väl en handfull på köp och sälj? Förstår inte problemet.Kom igen nu då, sälj en panna till mig omedelbart så jag kan vara här inne "lagligt" minst 44mm, gärna SW. Budget max 50k, kom igen var lite snälla och släpp in mig i värmen
Pm:a om ni helt enkelt glömt att ni vill sälja![]()
Förmodligen så tilltalar inte just dem, förstår inte det tråkiga svaret? Jag söker en röd Ferrari med rött skinn, det finns massor med svarta med svart skinn, på köp och sälj, KÖP dem?Finns väl en handfull på köp och sälj? Förstår inte problemet.
Du framstod rätt flexibel. Men gott så. Man ska ju inte köpa något man inte vill ha. Vad har du för kravspec? Lättare för folk här om de vet vad du söker.Förmodligen så tilltalar inte just dem, förstår inte det tråkiga svaret? Jag söker en röd Ferrari med rött skinn, det finns massor med svarta med svart skinn, på köp och sälj, KÖP dem?
Jo men hyffsat flexibel, dock så finns det väl saker i några av annonserna som tar bort dem ut ekvationen. 590 Gillar jag, 795 missade jag precis, 1359 i den prisklassen. För mig är det ju en djungel därför tänkte jag att jag lägger ut en tråd, då ni sitter på så mkt mer kunskap om just Panerai än min. Och ibland kanske man går i säljtankarDu framstod rätt flexibel. Men gott så. Man ska ju inte köpa något man inte vill ha. Vad har du för kravspec? Lättare för folk här om de vet vad du söker.
https://klocksnack.se/threads/panerai-pam590-prisbump.132566/ <- köp!Jo men hyffsat flexibel, dock så finns det väl saker i några av annonserna som tar bort dem ut ekvationen. 590 Gillar jag, 795 missade jag precis, 1359 i den prisklassen. För mig är det ju en djungel därför tänkte jag att jag lägger ut en tråd, då ni sitter på så mkt mer kunskap om just Panerai än min. Och ibland kanske man går i säljtankar
Edit : 587:an är ju mäktig men något över budget förmodligen.
590 finns på köp och sälj, dock ingen sandwich. 61an är cool https://klocksnack.se/threads/panerai-61-titanium-nu-med-byten.132201/Jo men hyffsat flexibel, dock så finns det väl saker i några av annonserna som tar bort dem ut ekvationen. 590 Gillar jag, 795 missade jag precis, 1359 i den prisklassen. För mig är det ju en djungel därför tänkte jag att jag lägger ut en tråd, då ni sitter på så mkt mer kunskap om just Panerai än min. Och ibland kanske man går i säljtankar
Edit : 587:an är ju mäktig men något över budget förmodligen.