Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag inte redan hade ett 1940 case i lådan så. Kanske något för @Margarinkungen som är svag för brun tavla och plexi.Ställer en fråga här om det är ngn som är intresserad av min 662 ? Den lämnar nog forumet inom kort annars. Dra ett PM isf.
Man kanske inte får fråga så här...
Om jag inte redan hade ett 1940 case i lådan så. Kanske något för @Margarinkungen som är svag för brun tavla och plexi.
”De ser ju likadana ut...”En 663 och en 662, vilken duo
Gör inte alla Panerai det?”De ser ju likadana ut...”
Checkar alla min boxar men pga rådande läge så tyvärr nej, men det blir kanske en i framtidenOm jag inte redan hade ett 1940 case i lådan så. Kanske något för @Margarinkungen som är svag för brun tavla och plexi.
Skägget är av betydelse, men testa iaf! Kan inte få mer än ett nej.Tror dock jag har lite för litet skägg och för små överarmar för den klockan... men kan alltid dra iväg ett Mail till nymans
Är det den som ligger ute för 125k?Tror dock jag har lite för litet skägg och för små överarmar för den klockan... men kan alltid dra iväg ett Mail till nymans
Haha. Du valde dessutom 45 mm utan bandhorn. Men att kalla detta rookie-misstag känns lite hårt .Inte för att vara den men 45 känns lite för litet... Hm, jobbigt det här
Hmmm, jobbigt lägeInte för att vara den men 45 känns lite för litet... Hm, jobbigt det här
Köp andra pannor. Sälj. Köp. Köp. Sälj. KBK!Inte för att vara den men 45 känns lite för litet... Hm, jobbigt det här
Jag tycker den ser bra ut!Inte för att vara den men 45 känns lite för litet... Hm, jobbigt det här
Förmodligen så tilltalar inte just dem, förstår inte det tråkiga svaret? Jag söker en röd Ferrari med rött skinn, det finns massor med svarta med svart skinn, på köp och sälj, KÖP dem?
I approve!
Kanske någon av dessa? Band rött band kan du köpa separat.
Riktigt snabb klockaI approve!
Snabbt in, snabbt ut?Riktigt snabb klocka
Inte för att vara den men 45 känns lite för litet... Hm, jobbigt det här
Mitt exempel handla om bil. Hehe aj så Fel det kan bli.
Kanske någon av dessa? Band rött band kan du köpa separat.
Det är inget fel på Panerai Ferrari. Inte förolämpa nu.Mitt exempel handla om bil. Hehe aj så Fel det kan bli.
Är nog förmodligen lika heta på marknaden som Breitlings BentleymodellerDet är inget fel på Panerai Ferrari. Inte förolämpa nu.
Säkert. De är inte poppis. Men härliga.Är nog förmodligen lika heta på marknaden som Breitlings Bentleymodeller
Jag skojar bara! Kunde inte låta bli.Mitt exempel handla om bil. Hehe aj så Fel det kan bli.
Förstod det, spelade medJag skojar bara! Kunde inte låta bli.
Fråga till Eliten, 47 mm med wirelugs kontra 44mm med kronskydd, hur upplever ni skillnaden? Utan att ha provat känns ju nästan sjukt nog som 47 bärs "nättare" ?
Inte för att vara den men 45 känns lite för litet... Hm, jobbigt det här