• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Godmorgon. En notering jag har gjort de senaste dagarna är att det för några veckor sedan fanns en hel del Panerai att köpa på K&S och nu är det typ inga kvar.
Sedan är det hur man annonserar och söker. Hook har tex flera paneraier ute men eftersom han inte skriver Panerai utan ref nr kommer de inte upp när man söker på PAM eller Panerai utan man måste skriva PAM* och det kanske inte alla gör.
upload_2020-6-5_11-2-13.png

Sedan är det hur man annonserar och söker. Hook har tex flera paneraier ute men eftersom han inte skriver Panerai utan ref nr kommer de inte upp när man söker på PAM eller Panerai utan man måste skriva PAM* och det kanske inte alla gör.
upload_2020-6-5_11-2-13.png
Nämenvafan. Nej, de hade jag inte alls sett. Skärpning @hook :D

En bra sökning för K&S är en feature jag önskar mig, eller en lektion i hur jag bör söka. För, jag får väldigt många irrelevanta resultat, och har uppenbarligen missat några klockor också, fastän det står Panerai eller liknande i deras beskrivningar.

Det står ju exempel Panerai i @hook s 233-annons, men jag ser den inte om jag skriver Panerai i sökrutan.

En bra sökning för K&S är en feature jag önskar mig, eller en lektion i hur jag bör söka. För, jag får väldigt många irrelevanta resultat, och har uppenbarligen missat några klockor också, fastän det står Panerai eller liknande i deras beskrivningar.

Det står ju exempel Panerai i @hook s 233-annons, men jag ser den inte om jag skriver Panerai i sökrutan.
Men om man lägger in taggar i sin annons så kanske det bättre dyker upp?

Det som hände var att jag växlade in min 968 mot en 671 vilket ni säkert räknat ut nu. Jag blev aldrig bästa kompis med 968 av ngn anledning, troligtvis den keramiska bezelns fel. Fick oxo starkt sug efter ngt blått efter att @mårt "lurade" av mig BMGn ;)
20200605_164515.jpg

Bilagor

• 20200605_164806.jpg
    20200605_164806.jpg
    722.3 KB · Visningar: 2
Tillbaka
Topp