Känns mycket bättre på skinn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan rekommendera canvas![]()
Känns mycket bättre på skinn
Nej, svarta som kom med i lådan, var initialt helt ointresserad av det men som vanligt blir jag förvånad över hur bra och skönt det ärÄr det ett brunt sådant?
I alla fall säkrare än jag känner mig på en bortaseger ÖFK mot Bajen på söndagFamous last words![]()
Får man bråka med dig? Har du bestämt om du vill ha denna layout på sub-sek eller om du vill ha sk dot dial?Frågat här tidigare om råd, fick många bra förslagPAM00233 har sticker ut på ett sätt som jag gillar. Fann en på Chrono24, ok pris?
https://www.chrono24.se/panerai/--luminor-1950-8-days-gmt-pam00233--id13219776.htm
Bråka påFår man bråka med dig? Har du bestämt om du vill ha denna layout på sub-sek eller om du vill ha sk dot dial?
Kan du pruta 10% är det väl ok. Men till det priset är den dyr i förhållande till vad dom gått för på KS iafBråka påMen nej, mest den modellen jag sett faktiskt. Vad säger du om priset?
Oki, tack. Fick förslag på 78k. Lite värt att det är handlare och ej privat antar jag.Kan du pruta 10% är det väl ok. Men till det priset är den dyr i förhållande till vad dom gått för på KS iaf
Kan du pruta 10% är det väl ok. Men till det priset är den dyr i förhållande till vad dom gått för på KS iaf
Då känns det ok anser jag, jag säger köp om det är 233 du vill haOki, tack. Fick förslag på 78k. Lite värt att det är handlare och ej privat antar jag.
ta en funderare på dot dial bara så att du inte ångrar dig i efterhand.Bråka påMen nej, mest den modellen jag sett faktiskt. Vad säger du om priset?
Jag vet att @addel har funderat på att sälja sin 233 (jag hade den innan) den är utplockad på Krons dec 2018.Kan du pruta 10% är det väl ok. Men till det priset är den dyr i förhållande till vad dom gått för på KS iaf
Panerais hemsida fungerar bra.Visst ska det finnas något blått OEM-canvas i 22mm? Nån som kan trolla fram en bild? Vill hitta något mer band till subben!
Tack, har kollar där men just Canvas ser jag ingen bild på, kanske dock är webläsaren som är problemet (Safari på ipad)...Panerais hemsida fungerar bra.
https://www.panerai.com/en/search/find-your-strap.html
Ah, det verkar inte finnas där nej. Okejdå.Tack, har kollar där men just Canvas ser jag ingen bild på, kanske dock är webläsaren som är problemet (Safari på ipad)...
Det kan du väl göra själv? Eller?
Hej alla,
När man kollar på Panerais hemsida verkar det inte finnas många 26/26mm band. Hittar varken JV aligator nubuck eller gold cashmere banden. Har de slutat tillverkas eller är det bara hemsidan som inte visar dom? Någon som vet?