Enig.
Men din glipa är lite provocerande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enig.
Lite konstnärlig frihet baraEnig.
Men din glipa är lite provocerande
@Delen24 jag gillar att du like:ade min kommentar direkt, med tanke på din avatar ...
Jupp, it's that goodMin andra Panerai var min första i 47mm, tyckte den var fantastisk då och har sedan dess inte riktigt vetat om den var så fantastisk eller om det var euforin över att just upptäckt Panerai som var grejen, det är en 422 jag pratar om köpt av @Floduttern Hur som så har den konstant legat och spökat i bakhuvudet och 24 (tjugofyra) pannor senare så är den tillbaks, inte så jävla dåligt jobbat på 18 månader men den har det jag gillar bäst, så bra så jag tveklöst skulle gå för den om jag blev tvingad att leva med endast en Panerai men det behöver jag lyckligtvis inte för stunden åtminstone.
Välkommen hem igen PAM422, sista köpet för i år (99% säkert)
Ja, fan va lätt om jag fattat det direktJupp, it's that good
Min andra Panerai var min första i 47mm, tyckte den var fantastisk då och har sedan dess inte riktigt vetat om den var så fantastisk eller om det var euforin över att just upptäckt Panerai som var grejen, det är en 422 jag pratar om köpt av @Floduttern Hur som så har den konstant legat och spökat i bakhuvudet och 24 (tjugofyra) pannor senare så är den tillbaks, inte så jävla dåligt jobbat på 18 månader men den har det jag gillar bäst, så bra så jag tveklöst skulle gå för den om jag blev tvingad att leva med endast en Panerai men det behöver jag lyckligtvis inte för stunden åtminstone.
Ha ha Det köper jagDu är certifierad skogstokig. Men, grattis!
En tockendäringa galningsgalning.Min andra Panerai var min första i 47mm, tyckte den var fantastisk då och har sedan dess inte riktigt vetat om den var så fantastisk eller om det var euforin över att just upptäckt Panerai som var grejen, det är en 422 jag pratar om köpt av @Floduttern Hur som så har den konstant legat och spökat i bakhuvudet och 24 (tjugofyra) pannor senare så är den tillbaks, inte så jävla dåligt jobbat på 18 månader men den har det jag gillar bäst, så bra så jag tveklöst skulle gå för den om jag blev tvingad att leva med endast en Panerai men det behöver jag lyckligtvis inte för stunden åtminstone.
Grattis! Så kom den äntligen! Bästa all-round pannan.Min andra Panerai var min första i 47mm, tyckte den var fantastisk då och har sedan dess inte riktigt vetat om den var så fantastisk eller om det var euforin över att just upptäckt Panerai som var grejen, det är en 422 jag pratar om köpt av @Floduttern Hur som så har den konstant legat och spökat i bakhuvudet och 24 (tjugofyra) pannor senare så är den tillbaks, inte så jävla dåligt jobbat på 18 månader men den har det jag gillar bäst, så bra så jag tveklöst skulle gå för den om jag blev tvingad att leva med endast en Panerai men det behöver jag lyckligtvis inte för stunden åtminstone.
Tack på norrländska!En tockendäringa galningsgalning.
Grattis på värmländska.
Cirkeln sluten...Grattis! Så kom den äntligen! Bästa all-round pannan.
Hmm, vilken jag gillar mest har jag inget enkelt svar på, men som jag skrev igår...blev jag tvingad att leva med endast en Panerai så blir det 422.
Får jag lägga upp den på vår Paneristi Sweden insta?Pinsamt Fedex strular till det för min leverans imorgon eller rätta satt postnord som Fedex har samarbete med i sverige....
Så tills jag får min "nya" Panerai så lägger jag in en gammal bild på min 372 med väldigt bra sällskap
Får jag lägga upp den på vår Paneristi Sweden insta?
Ja, sen kanske inte till 300 m, om du nu tänkt dyka så djupt.Tillbaka från service!
Säkert en dum fråga, men om det mot förmodan skulle vara så att kronskyddet går ”upp” under vatten, är klockan fortfarande vattentät då sålänge kronans position inte är utdragen?
Snyggt! Grattis!Välkomnar min PAM00002
Har ett svart 24mm med butterflyspänne överOm någon har en 24mm gummi rem med spänne som passar min PAM00002 så hojtar till
Såklart! Fast base är ju också ace, så bra att du tänker "köpa till" och inte "byta ut"
Första Panerai och hitta denna tråd funderar på om jag skulle valt Pam111 får nog köpa en till med sekundv