• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Man får välja tider så känns det lungt :)

Gymmet jag går till. Gick till. Var förvisso ett dygnet runt-gym men när jag bruakde dyka upp vid sexhugget på morgonen var det redan en hel del folk som var där innan mig. De stora grabbarna och tjejerna som lyfte TUNGT och såg ut som Tarzan. Framåt eftermiddagen och kvällen var det mer spinkiga kids som lade mer tid på sin iPhone och selfies än att lyfta. Och däremellan var det lite mer rehab och vd som såg ut som halvprofessionella lagsportare. .. men det är kanske lugnare nu, får göra nytt försök.

Men för mig har gymmet lämnat den här tråden, där bär jag i bästa fall G-shock. :)

Trevlig helg!
1CB5F0B8-7A50-4C79-899C-2D6E6CB48D90.jpeg

Det vore intressant att veta vad som ligger bakom värdeökningen på detta exemplar. Om jag inte är helt ute och cyklar så såldes just denna Preowned av Krons för 60’ till motorintresserad medlem på forumet. Jag köpte den av honom för 60’ men var tvungen att sälja den vidare till en annan skäggig medlem på forumet. Denne bytte den sedan vidare mot en annan Panerai. Jag kan bara tolka det som att värdeökningen på 13,33% ligger i att någon av oss i denna kedja tillför en sådan proveniens att värdet ökar. Undrar vem av oss det är?
7872B4B8-E134-4421-A776-A62DA2CB8A34.png

Det vore intressant att veta vad som ligger bakom värdeökningen på detta exemplar. Om jag inte är helt ute och cyklar så såldes just denna Preowned av Krons för 60’ till motorintresserad medlem på forumet. Jag köpte den av honom för 60’ men var tvungen att sälja den vidare till en annan skäggig medlem på forumet. Denne bytte den sedan vidare mot en annan Panerai. Jag kan bara tolka det som att värdeökningen på 13,33% ligger i att någon av oss i denna kedja tillför en sådan proveniens att värdet ökar. Undrar vem av oss det är?
7872B4B8-E134-4421-A776-A62DA2CB8A34.png
Det är bara cashen som ska in. Alt blocket prutmån

Projekt patinering fortlöper. Tydlig nyansskillnad nu jämfört med när bandet var nytt.
65DFA285-3FB0-4B61-A604-FBE38AAE9A0C.jpeg
7E859332-2825-4EA5-833C-494A868B3EB0.jpeg
070A3DDB-952D-46E1-802A-DF5FB552BDBA.jpeg
Ja, nu börjar det se bra ut.

Och ursäkta om jag frågar, men har du gjort något speciellt för att det ska patineras så?

Jag undrar för att min hudtyp och kropp skulle aldrig kunna skapa det där på naturlig väg, om jag inte ska spela squash med bandet.

Och ursäkta om jag frågar, men har du gjort något speciellt för att det ska patineras så?

Jag undrar för att min hudtyp och kropp skulle aldrig kunna skapa det där på naturlig väg, om jag inte ska spela squash med bandet.
Nej det är bara använt. Lädret var helt naturligt och obehandlat så det var riktigt mottagligt för all påverkan. Bandet har fått smaka på allt från regn till stänk från disk och matlagning (använts mao).

Cykla mer med läder på så löser det sig, mer svett åt folket

Tillbaka
Topp