Jag är utvecklare, vi pratar RGB(A), eller gärna hexadecimaltKan man gå målade index som går i nyansen NCS S0500?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är utvecklare, vi pratar RGB(A), eller gärna hexadecimaltKan man gå målade index som går i nyansen NCS S0500?
Jupp. Eller ärligt talat, vilken färg som helst på tavlan som inte är grön... 995 med svart tavla och silvervisare utan automatic på tavlan alltså ?
Jag är utvecklare, vi pratar RGB(A), eller gärna hexadecimalt![]()
grå sunburst...Jupp. Eller ärligt talat, vilken färg som helst på tavlan som inte är grön.Vore coolt med 605-grå sunburst. Då hade jag kunnat leva med guldvisare också.
Smart, nu slipper du köpa en panna med Luminor Marina på tavlan
Varit med Fiddyn och kollat till Luminor Marina![]()
.. 995 med svart tavla och silvervisare utan automatic på tavlan alltså ?
Njut så länge det varar
Stort grattis!337 landar i klocklådan idag. Galet nöjd, tack @peterc för tips (och alla andra som engagerade sig i mitt inläg!) Ge gärna era bästa tips på 24 mm läderband för radiomir! Spännen - kör ni original och växlar mellan eller hittat något snyggt originalsubstitut?
Härligt, gratulerar!337 landar i klocklådan idag. Galet nöjd, tack @peterc för tips (och alla andra som engagerade sig i mitt inläg!) Ge gärna era bästa tips på 24 mm läderband för radiomir! Spännen - kör ni original och växlar mellan eller hittat något snyggt originalsubstitut?
Grattis!337 landar i klocklådan idag. Galet nöjd, tack @peterc för tips (och alla andra som engagerade sig i mitt inläg!) Ge gärna era bästa tips på 24 mm läderband för radiomir! Spännen - kör ni original och växlar mellan eller hittat något snyggt originalsubstitut?
Grattis!337 landar i klocklådan idag. Galet nöjd, tack @peterc för tips (och alla andra som engagerade sig i mitt inläg!) Ge gärna era bästa tips på 24 mm läderband för radiomir! Spännen - kör ni original och växlar mellan eller hittat något snyggt originalsubstitut?
Snyggt! Grattis och trevlig helg!!337 landar i klocklådan idag. Galet nöjd, tack @peterc för tips (och alla andra som engagerade sig i mitt inläg!) Ge gärna era bästa tips på 24 mm läderband för radiomir! Spännen - kör ni original och växlar mellan eller hittat något snyggt originalsubstitut?
Gratulerar.337 landar i klocklådan idag. Galet nöjd, tack @peterc för tips (och alla andra som engagerade sig i mitt inläg!) Ge gärna era bästa tips på 24 mm läderband för radiomir! Spännen - kör ni original och växlar mellan eller hittat något snyggt originalsubstitut?
Grattis! Jag hade nog införskaffat ett par olika till att börja med: ett lite tunnare i helt och rent läder och ett lite råare. På 337an kommer det bli bäst med band som inte är alltför tjocka. Jag hade lätt kört avsmalnande band men det är en smaksak.337 landar i klocklådan idag. Galet nöjd, tack @peterc för tips (och alla andra som engagerade sig i mitt inläg!) Ge gärna era bästa tips på 24 mm läderband för radiomir! Spännen - kör ni original och växlar mellan eller hittat något snyggt originalsubstitut?
Haha nu är du lite hårdSkitful klocka. Seså marschera vidare...
Den är asbra. skulle bara coacha @mårt liteHaha nu är du lite hård
![]()
Sjukt fina bilder du tar!
Ser mycket bra ut. Du ska vara nöjd med den där.Ytterligare bild på 337
![]()
Instämmer! Precis lossat efter en halvdag, gammal RolexovanaSer mycket bra ut. Du ska vara nöjd med den där.
Upp med den en-två centimeneter på handleden och dra åt ett hål på bandet så är du hemma. Högt och tight. Alltid.
Grattis! Jag hade nog införskaffat ett par olika till att börja med: ett lite tunnare i helt och rent läder och ett lite råare. På 337an kommer det bli bäst med band som inte är alltför tjocka. Jag hade lätt kört avsmalnande band men det är en smaksak.
En variant av afterwork
![]()
24/22 är ett säkert kort. vet inte hur ett 24/20 ser ut i verkligheten men det borde ju funka bra. Dock hade jag inte kört spänne av pre-v-typ på ett 24/20 band.Tycker original krokodil är bra tjocklek. Tänker grönt och beige canvas, samt ljusbrunt kalvskinn. Tänker att de kan vara marginellt tjockare än det som sitter på. Sen brunt krokodil som liknar original så mycket som möjligt. Avsmalnande är givet! Är det 24-22 eller 24-20?