• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

520 i förmiddags

524685F9-9335-45F1-851D-95567B32032F.jpeg

512/574 kommer sitta som en smäck på dig!
Du får avgöra vilken färg på lumen du föredrar och väga in om det betyder mycket att få P.1000 i stället för den gamla arbetshästen P.999 på Piaget-bas..
Har provat dem båda, men vid helt olika tillfällen. Gillade båda skarpt!
P.1000 eller P.999 känns hugget som stucket, eller?

Bronzon verkar inte vara en Boutique Exclusive längre.

Anser ni att PAM 512 kan vara en everyday watch eller mest stikt dressur? Om man kör till exempel ett sånt här strap så känns den ganska vardaglig.
IMG_20201207_234657.jpg
Alltså, i denna tråd kallar vi den dressur ibland eftersom den är mindre och enklare att få in under skjortan jämfört med de 44 och 47 vi brukar ha.

Men den där kan du slänga på gummi och dyka med. Don't worry. :)

Hehe, tackar, ska försöka komma ihåg dem :)

Perfekt, tack!

Ibland undrar man ju om ni lärt er eller sitter och slår upp i något liknande watchbase varje inlägg :p
Vi har lärt oss :)

Jag kan en jäkla massa konstiga referenser i huvudet. Eller ja, ärligt talat kunde jag fler för ett tag sedan, jag har stillat mitt intresse en smula och då tappar man siffror. Och för den delen, jag kan knappt något över 1000. :)

Tillbaka
Topp