572 eller 694, tack.Vad föredrar ni... 512 eller 574?
Jag tror att jag lutar mot den senare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
572 eller 694, tack.Vad föredrar ni... 512 eller 574?
Jag tror att jag lutar mot den senare...
Automat, 45mm, nja, njo, jo, men jag är sugen på 42mm och manuell572 eller 694, tack.
Automat, 45mm, nja, njo, jo, men jag är sugen på 42mm och manuell
512/574 kommer sitta som en smäck på dig!Automat, 45mm, nja, njo, jo, men jag är sugen på 42mm och manuell
Har provat dem båda, men vid helt olika tillfällen. Gillade båda skarpt!512/574 kommer sitta som en smäck på dig!
Du får avgöra vilken färg på lumen du föredrar och väga in om det betyder mycket att få P.1000 i stället för den gamla arbetshästen P.999 på Piaget-bas..
Förklarar Nymans senaste post på insta också.Nymans Ur 1851
Auktoriserade återförsäljare av klockor och smycken till några av de mest exklusiva och traditionella varumärkena i världen.nymansur.com
Bronzon verkar inte vara en Boutique Exclusive längre.
Fick du något napp @ErikGBG ? Vi måste väl ha någon Göteborgare med en Bettarini i tråden? More than a watch och allt det därHej vänner, någon som skulle kunna låta mig testa en 44mm bettarini i Göteborg med omnejd mot en kaffe.
Hade uppskattats!
@Mehdic har nog kvar sinInte ännu
Inte ännu
Tack för ping @meijlinder, @ErikGBG är du sugen på att testa så hör av dig på pm@Mehdic har nog kvar sin
Väldigt sällan man hör panerai och dressur i samma mening. Den där kan du rocka till Allt möjligtAnser ni att PAM 512 kan vara en everyday watch eller mest stikt dressur? Om man kör till exempel ett sånt här strap så känns den ganska vardaglig.
Den funkar vid de flesta tillfällena. Olika band ger olika lookAnser ni att PAM 512 kan vara en everyday watch eller mest stikt dressur? Om man kör till exempel ett sånt här strap så känns den ganska vardaglig.
Skaffa den. Du kommer bli glad.Anser ni att PAM 512 kan vara en everyday watch eller mest stikt dressur? Om man kör till exempel ett sånt här strap så känns den ganska vardaglig.
Alltså, i denna tråd kallar vi den dressur ibland eftersom den är mindre och enklare att få in under skjortan jämfört med de 44 och 47 vi brukar ha.Anser ni att PAM 512 kan vara en everyday watch eller mest stikt dressur? Om man kör till exempel ett sånt här strap så känns den ganska vardaglig.
Upp- och nervända världen . Kanske borde kalla den "så dressigt det kan bli" med PaneraiAlltså, i denna tråd kallar vi den dressur ibland eftersom den är mindre och enklare att få in under skjortan jämfört med de 44 och 47 vi brukar ha.
Men den där kan du slänga på gummi och dyka med. Don't worry.
@Dr Puh har ju en 632Inte ännu
Nej! Finns ingen logik. Köp en 372 eller 422 så spar du en massa pengar och tidFinns det någon logik bakom Panerais modellbeteckningar eller hur lär man sig vad som är vad?
Använd watchbase.com för att hitta.Finns det någon logik bakom Panerais modellbeteckningar eller hur lär man sig vad som är vad?
Finns det någon logik bakom Panerais modellbeteckningar eller hur lär man sig vad som är vad?
Hehe, tackar, ska försöka komma ihåg demNej! Finns ingen logik. Köp en 372 eller 422 så spar du en massa pengar och tid
Perfekt, tack!Använd watchbase.com för att hitta.
Ibland undrar man ju om ni lärt er eller sitter och slår upp i något liknande watchbase varje inläggIngen logik, bara nötning.
Vi har lärt ossHehe, tackar, ska försöka komma ihåg dem
Perfekt, tack!
Ibland undrar man ju om ni lärt er eller sitter och slår upp i något liknande watchbase varje inlägg
1080 kan du!Vi har lärt oss
Jag kan en jäkla massa konstiga referenser i huvudet. Eller ja, ärligt talat kunde jag fler för ett tag sedan, jag har stillat mitt intresse en smula och då tappar man siffror. Och för den delen, jag kan knappt något över 1000.
Och jag hade en 1359, och några till. Men det är sparsamt med årets modeller. Oh, 2020 kan jag.1080 kan du!
Vi har lärt oss
Jag kan en jäkla massa konstiga referenser i huvudet. Eller ja, ärligt talat kunde jag fler för ett tag sedan, jag har stillat mitt intresse en smula och då tappar man siffror. Och för den delen, jag kan knappt något över 1000.