Jag berättar det för din fru, okej?Underbar fru! Ropa till om ni skall skiljas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag berättar det för din fru, okej?Underbar fru! Ropa till om ni skall skiljas.
Vackert och äkta kärlekFör er som undrar vad @oddface hade med min jul att göra, så har min fru konspirerat med honom för att skaffa mig en förvaringsplats för mina band. "Hello, my name is Mårt, and I'm a strapoholic."
Jag bekänner mig till islam så jag får ha flera. Berätta dock inte detta för min fru för hon kan eventuellt tolka det annorlunda. Skämt åsido så är det beundransvärd egenskap hos en hustru att inte se klock och band intresset som något obskyrt och att istället hjälpa dig att bejaka det.Jag berättar det för din fru, okej?
... för att de har en AD här? Nä, jag vet inte.Någon som vet varför inte Panerai skickar remmar till Sverige?
Det tror jag de gör.. iaf om du har tillräckligt bra kontakt med boutiquen. Jag har köpt många straps från min boutique..Någon som vet varför inte Panerai skickar remmar till Sverige?
Menar från hemsidan...där fick en vän rekommendationer att be en bekant i annat land (som de skickar till) att beställa.Det tror jag de gör.. iaf om du har tillräckligt bra kontakt med boutiquen. Jag har köpt många straps från min boutique..
Har också funderat på det men blir ju mindre viktigt när man enkelt kan lägga beställningen via Krons.Menar från hemsidan...där fick en vän rekommendationer att be en bekant i annat land (som de skickar till) att beställa.
Det löste sig dock genom att en beställning lades via krons men ser ingen logik i att de inte skickar till Sverige...om det inte är så som @mårt säger...
Ut och kör lite bil då?Börjar snart klättra på väggarna
Köp en klockaBörjar snart klättra på väggarna
Gjorde det, åkte och provkörde nya DS7...Ut och kör lite bil då?
Nöjd?Gjorde det, åkte och provkörde nya DS7...
Ds7?Gjorde det, åkte och provkörde nya DS7...
Citroëns host ”lyxmärke” host.
Förbannat fin men saknar DS5 som togs ur produktion 2017...
Mycket! Riktigt bra, dock kan jag inte ha takluckan... blir lite lågt till tak vid rutan men då
En bil?Förbannat fin men saknar DS5 som togs ur produktion 2017...
Fransmännens Lexus, pegout och Citroën har ett samarbete där dom gjort en mycket trevlig tyst bil av grym kvalitet. DS7 är deras flaggskepp just nu. Men jag har DS5 idag, den har dom slutat tillverka tyvärr...En bil?
Storleken ser bra ut på bilden, vilket innebär att det såg ännu bättre ut irlTestade 1313 idag, positivt överraskad faktiskt. Älskar den blå färgen.
Aldrig testat en så stor klocka tidigare men tycker ej det ser så illa ut.(?)
Halloj!
En observation ang min 914 med p5000 och dess gångreserv är att den verkar hyffsat underspecad.
Jag drog upp klockan fillt den 17:e klockan 15 och den går fortfarande
Det innebär alltså att den just nu är 4h ifrån att ha 11 dygns gångreserv
Vad har ni andra för erfarenheter?
Jag hade en 510 som galant klarade 10 dygnTestade 1313 idag, positivt överraskad faktiskt. Älskar den blå färgen.
Aldrig testat en så stor klocka tidigare men tycker ej det ser så illa ut.(?)