• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

För er som undrar vad @oddface hade med min jul att göra, så har min fru konspirerat med honom för att skaffa mig en förvaringsplats för mina band. "Hello, my name is Mårt, and I'm a strapoholic."
IMG_8923.jpeg
IMG_8924.jpeg
Vackert och äkta kärlek 😊

Det tror jag de gör.. iaf om du har tillräckligt bra kontakt med boutiquen. Jag har köpt många straps från min boutique..
Menar från hemsidan...där fick en vän rekommendationer att be en bekant i annat land (som de skickar till) att beställa.
Det löste sig dock genom att en beställning lades via krons men ser ingen logik i att de inte skickar till Sverige...om det inte är så som @mårt säger...

Menar från hemsidan...där fick en vän rekommendationer att be en bekant i annat land (som de skickar till) att beställa.
Det löste sig dock genom att en beställning lades via krons men ser ingen logik i att de inte skickar till Sverige...om det inte är så som @mårt säger...
Har också funderat på det men blir ju mindre viktigt när man enkelt kan lägga beställningen via Krons.

Halloj!

En observation ang min 914 med p5000 och dess gångreserv är att den verkar hyffsat underspecad.

Jag drog upp klockan fillt den 17:e klockan 15 och den går fortfarande 😳

Det innebär alltså att den just nu är 4h ifrån att ha 11 dygns gångreserv 😎

Vad har ni andra för erfarenheter?

Halloj!

En observation ang min 914 med p5000 och dess gångreserv är att den verkar hyffsat underspecad.

Jag drog upp klockan fillt den 17:e klockan 15 och den går fortfarande 😳

Det innebär alltså att den just nu är 4h ifrån att ha 11 dygns gångreserv 😎

Vad har ni andra för erfarenheter?

Min 590 med samma verk har klarat sig i runt ~10 dagar innan, har sett liknande observationer av andra också.

Tillbaka
Topp