Sitter väldigt bra!Testade 1313 idag, positivt överraskad faktiskt. Älskar den blå färgen.
Aldrig testat en så stor klocka tidigare men tycker ej det ser så illa ut.(?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter väldigt bra!Testade 1313 idag, positivt överraskad faktiskt. Älskar den blå färgen.
Reagerade på samma när jag hade den. Rätt coolt, men tydligen vanligt med 8-dagarsverken.Halloj!
En observation ang min 914 med p5000 och dess gångreserv är att den verkar hyffsat underspecad.
Jag drog upp klockan fillt den 17:e klockan 15 och den går fortfarande
Det innebär alltså att den just nu är 4h ifrån att ha 11 dygns gångreserv
Vad har ni andra för erfarenheter?
Min 602 klarar ~10h också. Så ja, underspecat och bra.Halloj!
En observation ang min 914 med p5000 och dess gångreserv är att den verkar hyffsat underspecad.
Jag drog upp klockan fillt den 17:e klockan 15 och den går fortfarande
Det innebär alltså att den just nu är 4h ifrån att ha 11 dygns gångreserv
Vad har ni andra för erfarenheter?
Bara 10h? Det suger! Lämna på service?Min 602 klarar ~10h också. Så ja, underspecat och bra.
Ooops.Bara 10h? Det suger! Lämna på service?
Verkligen!Reagerade på samma när jag hade den. Rätt coolt, men tydligen vanligt med 8-dagarsverken.
Ser riktigt bra ut enligt en annan som också är sugen på att bli med Panerai!Testade 1313 idag, positivt överraskad faktiskt. Älskar den blå färgen.
Typ imorse?När bytte tråden namn från "den allmänna..." till "den stora..." PANERAI tråden?
Typ imorse?
När bytte tråden namn från "den allmänna..." till "den stora..." PANERAI tråden?
Tyckte att något var lite annorlunda men kunde liksom inte riktigt sätta fingret på det.När bytte tråden namn från "den allmänna..." till "den stora..." PANERAI tråden?
Samma här, ngt var annorlunda men det tog ett tag innan jag såg vad det varTyckte att något var lite annorlunda men kunde liksom inte riktigt sätta fingret på det.
Me not know... Ngn cheffey vem vare
Grattis! Snygg! Tycker att den funkar suveränt på läder.Nu är den här, 005! Lite tjock kanske men väldigt mysig! Har beställt ett gummiband och tror det passar karaktären bättre.
Nu är den här, 005! Lite tjock kanske men väldigt mysig! Har beställt ett gummiband och tror det passar karaktären bättre.
Tack! Det är OK, lite exalterad över att se hur gummit fungerar baraGrattis! Snygg! Tycker att den funkar suveränt på läder.
Tack! Det är väl en vanesak efter att ha kört 36 - 41mm de senaste åreninte alls tjock, precis helt lagom. Väl valt, och grattis
Ingen av cheferna.. Måste vara compiss som roar sigMe not know... Ngn cheff
Grattis, ett bra valNu är den här, 005! Lite tjock kanske men väldigt mysig! Har beställt ett gummiband och tror det passar karaktären bättre.
Jag trodde det var han som var cheff för den här tråden, fast han är ju bara grundarenIngen av cheferna.. Måste vara compiss som roar sig
Om du stannar vid kristendom får du ha flera klockor men en fru. Konvererar du kan du ha flera fruar men klockorna bör delas med kollektivet. Stay where you are.Jag bekänner mig till islam så jag får ha flera. Berätta dock inte detta för min fru för hon kan eventuellt tolka det annorlunda. Skämt åsido så är det beundransvärd egenskap hos en hustru att inte se klock och band intresset som något obskyrt och att istället hjälpa dig att bejaka det.
Mera bilder.....Lite försenad julklapp inkom idag från Tyskland!
Tror du har blandat ihop det med någon hippie eller naturreligion/kulturOm du stannar vid kristendom får du ha flera klockor men en fru. Konvererar du kan du ha flera fruar men klockorna bör delas med kollektivet. Stay where you are.
Nja, det är en skillnad i hur man ser på individen och kollektivet, men vi släpper det.Tror du har blandat ihop det med någon hippie eller naturreligion/kultur
kommerMera bilder.....
Mycket snygg! Grattis!Nu är den här, 005! Lite tjock kanske men väldigt mysig! Har beställt ett gummiband och tror det passar karaktären bättre.