Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Semantiskt korrekt. Men jag tror du förstår vad jag menar. Eller hur?Tror det tagit stopp? Antingen tar det stopp eller så är det lite trögt bara. Känns ganska tydligt när det är stopp, det är liksom stopp
När väl 47mm passar dej såpass bra finns det väl ingen anledning??Keep eller gå ner på 44mm, det är frågan?![]()
Håller medNär väl 47mm passar dej såpass bra finns det väl ingen anledning??![]()
Håller med
När väl 47mm passar dej såpass bra finns det väl ingen anledning??![]()
Semantiskt korrekt. Men jag tror du förstår vad jag menar. Eller hur?
Jag tror det han menar är att stoppet brukar vara extremt distinkt. Det tar verkligen stopp (eller har åtminstone gjort så på de OP X och P3000 jag haft).
Behåll för i ..Keep eller gå ner på 44mm, det är frågan?![]()
Word!Stoppet på min 422 är mindre distinkt
Tillägg - Kan vara så att jag fegar ut nära slutet![]()
Om du skall ned till 44mm, så blir automaterna riktigt klumpigt höga. Har haft en 359, och den kändes helt klart klumpigare än 372.Keep eller gå ner på 44mm, det är frågan?![]()
Bytte ut min 112 mot en 372. 112 är en grym klocka, men skulle aldrig få för mig att gå tillbaka. Det var dock jävligt schysst med 300m WR, en riktig diver. Tycker inte 372 bärs så mycket större än 112, speciellt inte om du kör tapered 26/22 band.Tackar ödmjukast.
Inbillar mig bara att 312 satt aningens bättre om än högre. I kombination med att ha fastnat för 112:ans enkelhet.
Kan vara 26/26 som fetar till det. Egentligen inget som stör. Kanske bara är lite rastlös... Som vanligt.Bytte ut min 112 mot en 372. 112 är en grym klocka, men skulle aldrig få för mig att gå tillbaka. Det var dock jävligt schysst med 300m WR, en riktig diver. Tycker inte 372 bärs så mycket större än 112, speciellt inte om du kör tapered 26/22 band.
Skulle väl isf vara mot en 390 men din är ju så mycket coolare iom verket osv. Hade oxå klippt en 47mm OM jag haft turen att passa i denTackar ödmjukast.
Inbillar mig bara att 312 satt aningens bättre om än högre. I kombination med att ha fastnat för 112:ans enkelhet.
Rastlösa är vi väl alla här haha.Kan vara 26/26 som fetar till det. Egentligen inget som stör. Kanske bara är lite rastlös... Som vanligt.![]()
Dressur på natoTrevlig helg!
![]()
Hehe.. Ska fundera på saken!Å andra sidan så skulle jag nog vänja mej med 47mm o aldrig vilja släppa den sen haha.
Panerai till kostym är vad som skiljer män från pojkarSaknar fan panerai till kostym..dags att köpa en ny!
![]()
Agreed! Jag har valt att den 25:e juni gifta mig i min 422 i bergen utanför FlorensSaknar fan panerai till kostym..dags att köpa en ny!
![]()
Risk är att så många andra Pannor kommer upplevas rätt platta och livlösa i jämförelse med din 372.Kan vara 26/26 som fetar till det. Egentligen inget som stör. Kanske bara är lite rastlös... Som vanligt.![]()
Sant.Risk är att så många andra Pannor kommer upplevas rätt platta och livlösa i jämförelse med din 372.
Spontant känner jag att vi måste ha en Panerai Summer GTG snart så att du Jacob får chans att testa massa spännande referenser!![]()
Word! Måste ju fan ha varit en hel månad sen vi körde sist, skärpning!Risk är att så många andra Pannor kommer upplevas rätt platta och livlösa i jämförelse med din 372.
Spontant känner jag att vi måste ha en Panerai Summer GTG snart så att du Jacob får chans att testa massa spännande referenser!![]()