Det händer väl ibland, om jag förstått saken rätt.What har dom krävt merköp för att få köpa!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det händer väl ibland, om jag förstått saken rätt.What har dom krävt merköp för att få köpa!?
Nja, det hade du kunnat komma runt..Jag var sugen men har inte ekonomin nu tyvärr. Framför allt när du var ”tvungen” att köpa annat utöver baby blonzo för att få tag i den
Från tråden jag postade säger de 13900£ (GBP)Vad listar Blonzo Jr?
Nog är man lite sugen allt...Eftersom det är ett gäng här som gillar 42mm submersible väldigt mycket, gillar ni även den nya bronzon? Någon som ska försöka få tag på en?
Från tråden jag postade säger de 13900£ (GBP)
Är väl egentligen en reflektion över prisbilden på nya Panerai generellt.. Dyrt..Ouch... den är jäkligt fin... men 150k SEK? mjaeee
Hade vart sjukt coolt men inte i den färgen på tavla dessvärre....och priset avskräcker rejältSuktade inte @Compiss efter en bronzo i 42mm för 150-200 sidor sen i tråden?
Jättefin! Ser ut som, och kostar som guld men är brons.. nja blir lite väl saftigt tyvärr.Eftersom det är ett gäng här som gillar 42mm submersible väldigt mycket, gillar ni även den nya bronzon? Någon som ska försöka få tag på en?
Ruskigt fin men två saker talar emot för min del. 1: PrisetEftersom det är ett gäng här som gillar 42mm submersible väldigt mycket, gillar ni även den nya bronzon? Någon som ska försöka få tag på en?
+1 på den. Skulle absolut ta emot den om någon kastade den efter mig. Men för dem pengarna sparar jag hellre lite till och klipper en i guldDen är fin men...jag suktar mer efter en i guld.
Jag har faktiskt inte ens testat. Nästan så att man får skämmas lite... fast, jag är nog inte ensam om detOk, kanske risk för tjära och fjädrar, arkebusering, landsförvisning från tråden etc. Men fuck it, säger vad jag tycker. Tror att jag tokdiggar utseendet av panerai på bund. Vad säger övriga i tråden? Bara jag som tycker det ser bra ut eller någon som delar min åsikt?? Någon som testat att köra panna på bund här kanske?? Om man skulle vara sugen på att kanske köpa ett, vart bör man vända sig??
Panerai har OEM eller hade iaf förutOk, kanske risk för tjära och fjädrar, arkebusering, landsförvisning från tråden etc. Men fuck it, säger vad jag tycker. Tror att jag tokdiggar utseendet av panerai på bund. Vad säger övriga i tråden? Bara jag som tycker det ser bra ut eller någon som delar min åsikt?? Någon som testat att köra panna på bund här kanske?? Om man skulle vara sugen på att kanske köpa ett, vart bör man vända sig??
Aha! Du tänker såhär!Ok, kanske risk för tjära och fjädrar, arkebusering, landsförvisning från tråden etc. Men fuck it, säger vad jag tycker. Tror att jag tokdiggar utseendet av panerai på bund. Vad säger övriga i tråden? Bara jag som tycker det ser bra ut eller någon som delar min åsikt?? Någon som testat att köra panna på bund här kanske?? Om man skulle vara sugen på att kanske köpa ett, vart bör man vända sig??
183 är bra!Efter att ha sökt runt efter olika 45mm Radiomir varianter så lutar det mest åt att det blir en pam183 inom en snar framtid. Den känns som ett perfekt kompliment till min zero.
Det som lockar med 190 är främst guldvisarna och det vackra urverket, men 183an har enligt mig ett snyggt urverk också.
R U KIDDING ME?!?!Panerai har OEM eller hade iaf förut
JA!! Just exakt sådär, precis den looken jag är ute efterAha! Du tänker såhär!
Den svarta luminor med california-tavla, PAM 779, som du klistrade in ... det är OEM-bund.R U KIDDING ME?!?!
Jaså?!? @Ernesto vad kosta sig?? Beställningsvara till 100% eller har ni någon gång tagit hem ”bara för att”?? Kostar väl långt ifrån gratis antar jag så vore ju smutt att få klämma och känna lite irl så man inte behöver köpa en svindyr gris i en säck...Den svarta luminor med california-tavla, PAM 779, som du klistrade in ... det är OEM-bund.
Jag går ändå igång lite på det där ska erkännas779 bakifrån
Förmodligen. Men skit i det, är ju coolt ju!! -”Vill man vara fin får man lida pin” som de säger.Blir det inte väldigt varmt, svettigt och obekvämt med den mängden läder på handleden?
Ska vara precis det du skriver som skiljer och inget annatLite frågor om pam183...
Har förstått det som att de exemplar som är i G-serien har ett urverk som är dekorerat med "panerai" tryckt överallt. Serierna H och framåt har côtes de genève istället. G-serien ska även ha Black Seal placerat klockan 6, och resterande serier verkar ha Black Seal placerat klockan 12. Är det någon ytterligare skillnad som ni vet? Något år då det var sausage dial istället för sandwich etc? Tänker bara så att man inte går på en nit och köper något som visar sig skilja sig från vad man tror man köper.