Klass…Hämtade mörkbruna gummi idag på Krons . Hade tänkt fota klockan lite mer men fick tydligen inte kattens tillåtelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klass…Hämtade mörkbruna gummi idag på Krons . Hade tänkt fota klockan lite mer men fick tydligen inte kattens tillåtelse
Jo , blev faktiskt riktigt nöjd. Detta blev grymt !
Får man fråga vad gummit gick på? Kanske ska köpa en välkommen hem present till minJo , blev faktiskt riktigt nöjd. Detta blev grymt !
Tror det var 2190 ! Kikar på kvittot när jag är hemmaFår man fråga vad gummit gick på? Kanske ska köpa en välkommen hem present till min
Kronskyddet på 2020? Den har väl inget kronskydd (eller det kanske är det du menar)?Men vad tycker du?
Kronskyddet på 2020? Den har väl inget kronskydd (eller det kanske är det du menar)?
Ah nu fattar jagPå tavlan är en logga för paneristi.com som har ett kronskydd på sig.
Därmed, en wirelugs radiomir med kronskydd ingraverat i tavlan
Jag vill ha den där kepsen. Och klockan. Och bandet. Tack. Men framförallt kan du få berätta var du fått tag på kepsen... ;-)
Egendesignade den på hatstoreJag vill ha den där kepsen. Och klockan. Och bandet. Tack. Men framförallt kan du få berätta var du fått tag på kepsen... ;-)
ohsnällasötararaskickaoriginal?Egendesignade den på hatstore
Den där växer på mig hela tiden! Det är väl plexi på den?
Den där växer på mig hela tiden! Det är väl plexi på den?
Riktigt snygg!
Edit: syftade på klockan i meningarna ovan så ingen misstolkar
Den är liiiiiiiiite förhöjd, såg vi ju på film.Den har plexi ja, dock ett platt glas och inte förhöjt som de flesta andra plexina.
Den har plexi ja, dock ett platt glas och inte förhöjt som de flesta andra plexina.
Tycker också att glasringen ger lite extra liv i klockan tillsamman med den rena tavlanDen är liiiiiiiiite förhöjd, såg vi ju på film.
Den är liiiiiiiiite förhöjd, såg vi ju på film.
Därav många i.Väldigt liiiiiite
Jäkligt bra!Första inlägget i det här forumet efter en tids lurkande!
Jag bjussar på en bild på min PAM915 i dagens härliga solljus. Idag plockar jag även ut en överraskning på posten som bingoraalf har skickat
Jäkligt bra!
Stort grattis till den där.
Beklagar, du är fast...Tack tack! Har redan gett mig in i straps-träsket och lagt lite beställningar hos oddface
Grattis, riktigt bra första? panna…Första inlägget i det här forumet efter en tids lurkande!
Jag bjussar på en bild på min PAM915 i dagens härliga solljus. Idag plockar jag även ut en överraskning på posten som bingoraalf har skickat
Ja precis, första. Men inte sista.Grattis, riktigt bra första? panna…
Stort grattis!Första inlägget i det här forumet efter en tids lurkande!
Snyggt! #flärplife
Jag är lite halvsugen på att ge mig in i Radomir-träsket. Var börjar man?