• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ja, men ändå sålde du den till mig :)
Bästa pannan jag haft är antingen 372 eller 736 (som jag har nu) men jag är sugen på den där fläskiga 615 som också är i titan.. men tydligen har jag inte obegränsad budget :)
”Bästa pannan” är ju svårt i och med att det finns så många olika nischer. 111 kommer jag aldrig sälja, den är grym som vardagsklocka. 305 är däremot klockren på sommaren. 372 tycker jag är grym som mysklocka men kanske inte som enda klocka så den är rätt tung.

Tyvärr har jag lite tråkiga utgifter framför mig just nu, annars hade jag kunnat tänka mig 111, 305 och 372 som en trippel.

Lyssnar på The Grey Nato och deras "The One Watch" Tournament medan jag läser detta.
Får mig att fundera på om jag bara fick äga en panna, av alla som finns eller har funnits. Vilken hade jag då valt? Vilken är den "perfekta" för mig?

Nytt läder in. Yay or nay? Vad säger panelen?
Tjockt och mjukt i alla fall..
IMG_5044.jpeg
IMG_5045.jpeg
IMG_5049.jpeg
IMG_5051.jpeg
IMG_5052.jpeg
IMG_5053.jpeg

Stygnen matchar inte lysande lume, men när det har mörknat matchar det bättre!

Nytt läder in. Yay or nay? Vad säger panelen?
Tjockt och mjukt i alla fall..
IMG_5044.jpeg
IMG_5045.jpeg
IMG_5049.jpeg
IMG_5051.jpeg
IMG_5052.jpeg
IMG_5053.jpeg

Stygnen matchar inte lysande lume, men när det har mörknat matchar det bättre!
Jag har ju sagt flera gånger att du borde köpa de här två av mig, skulle passa som en smäck på klockan och dig!
Med det sagt - det där bandet gick inte hem hos mig ☺️ sorry 😘

IMG_0600.jpeg

Tillbaka
Topp