Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt grymt. tack! Blev mitt nya skrivbordsunderlägg!Varsågoda, bara att börja leta
![]()
de handlar inte om storlek, utan om känslan
de handlar inte om storlek, utan om känslan![]()
Paneristidrömmen:Eller för att citera @Matts - "det handlar inte om hur stora handleder du har utan hur stora bollar du har"
Två riktigt vackra klockor - på helt olika sätt
Och båda sitter så jäkla bra!
Tack!! Jag tänker mig att det är två otroliga ikoner men väldigt polariserade klockor. Vissa säger nu till ena medans bä till den andra. Why not both säger jagTvå riktigt vackra klockor - på helt olika sätt![]()
Tack! Vad mer kan man behöva liksomOtroligt bra kombination!
Hahaha. Det va lite av en schock när jag hämtade tanken, på direkten kändes den allt för nätt - men för bara några månader sen va det enda klockan för mig. Sen kom Panerai och förstördeFantastiskt hur båda kan sitta bra! När man ser Cartiern brevid 372:an så kan man ju inte låta bli att undra varför i h*vete den är så stor?![]()
Tack! Vad mer kan man behöva liksom![]()
För listpris kanske , men annars neeeeeejVerkligen ingenting! Eller, kanske en schysst kronograf också?
![]()
Måste prova grönt på min 422:a! Supersnyggt!Idag fick kejsaren nya kläder![]()
![]()
Det ska du absolut göra. Var själv lite skeptisk till det gröna innan jag såg live för ett tag sedan, är supernöjd.Måste prova grönt på min 422:a! Supersnyggt!
Verkligen ingenting! Eller, kanske en schysst kronograf också?
![]()
Behöver man fler?OPG för dig snarare va?
äh skit i det och köp panerai
(har haft en, sålt den, köpte fler paneraier)
Jag också men även en reverso trivs bra i den pamiljen har jag hörtJag är verkligen av åsikten att en Daytona kan samexistera enormt harmoniskt med en Panerai!
Jag är verkligen av åsikten att en Daytona kan samexistera enormt harmoniskt med en Panerai!
Behöver man fler?
SnyggtDå har även jag blivit med panna till slut, köpt av trevlig forummedlem. Tänkte jag skulle testa den lite längre och med olika band osv för att se vad jag gillar bäst, men jag känner mig nöjd direktPam 1024:
![]()