Exakt. Han gör bara raka band. Fråga inte ensToshi Straps. Väldigt välgjorda och sköna band. Gillar det skarpt. Vad jag vet kan man dock inte beställa avsmalnande band.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt. Han gör bara raka band. Fråga inte ensToshi Straps. Väldigt välgjorda och sköna band. Gillar det skarpt. Vad jag vet kan man dock inte beställa avsmalnande band.
Index är biffigare, eller rättare sagt korvigare. Jag gillar det på 44mm bettarini, tycker inte att sandwich flyger lika bra där.
ennaaaa![]()
![]()
Gött mä häälg snart, ellehuDe e la bråå
Blev helt orimligt slagen av denna Luna Rossa, inte sett innan (kan ha levt under en sten)
Innan jag ringer "min kille" på Nymans, tänkte kolla om man är rökt på den, tillgänglighet etc.. vet nån här om det möjligen?
![]()
Blev helt orimligt slagen av denna Luna Rossa, inte sett innan (kan ha levt under en sten)
Innan jag ringer "min kille" på Nymans, tänkte kolla om man är rökt på den, tillgänglighet etc.. vet nån här om det möjligen?
![]()
Japp, verkligen rimligt. c24 är de överisade på, limiterad, så antar den är körd...Jag har inga svar på något av det du frågade. Men den var ju jäkligt fin och 95 kakor verkar rimligt?![]()
Kan tyvärr inte hjälpa dig med mer än ”båt Panerai” är trevligt!
![]()
Jag har inte hört något om att den skulle vara slutsåld på något vis. Hur många ex de fått in på Nymans/Krons är ju en annan grej, men de kan säkert beställa den till dig. Det lär finnas icke-begagnade ex kvar i världen.Blev helt orimligt slagen av denna Luna Rossa, inte sett innan (kan ha levt under en sten)
![]()
Aha, urverks debaklet har jag hört om, är ju såklart inget snyggt. MEN jag är riktigt ytlig, oftast, när det kommer till klockor, köper det som estetiskt tilltalar mig, och just denna tycker jag är fläskigt fin. Sen att mitt kraschade knä gör att jag tar en del sjysst medicin, brukar bli extra köpsugen när ruset sätter inJag har inte hört något om att den skulle vara slutsåld på något vis. Hur många ex de fått in på Nymans/Krons är ju en annan grej, men de kan säkert beställa den till dig. Det lär finnas icke-begagnade ex kvar i världen.
Vi vet en hel del andra saker om den, dock. Som att det sitter ett ETA-verk i som är rebrandat som inhouse. Det tycker vissa är dåligt. Andra gillar inte det röda prada-strecket på bandet. En del tycker den är awesome för det är den första Panerai-chronon som är relativt tunn. Jag skulle gärna ha en om jag satt på massor med pengar. Fast jag hade nog tagit den blåa på länk (1110 om jag minns rätt).
Kör bara kör!Aha, urverks debaklet har jag hört om, är ju såklart inget snyggt. MEN jag är riktigt ytlig, oftast, när det kommer till klockor, köper det som estetiskt tilltalar mig, och just denna tycker jag är fläskigt fin. Sen att mitt kraschade knä gör att jag tar en del sjysst medicin, brukar bli extra köpsugen när ruset sätter in![]()
Den är förvisso limiterad men i 1000 ex; tror inte du kommer ha några svårigheter att få köpa en via Nymans. Riktigt fin för övrigt och "rimligt" prissatt all things considered..Blev helt orimligt slagen av denna Luna Rossa, inte sett innan (kan ha levt under en sten)
![]()
Oddface.seHello. Har någon något bra förslag på var man införskaffar 22mm-spännen till en skälig peng? Har införskaffat en grönt gummi till den här.![]()
Klart å betalt, tack för hjälpenOddface.se
45K kanske. När jag spanade för några månader sedan på c24 efter den modellen så fanns det några privata säljare som krängde för det och gråhandlare för 10-15k mer. Men jag vet inte skick och sånt. Är din i bra skick och hyggligt nyligen servad så kanske 5k till. Och sen beror det på var du tänkt sälja den...Hejsan,
en Panerai Luminor Marina 42mm ref PAM01523 med vit tavla. 72h verk. Full set och tre stycken läderband. Uttagen 2019. Vad tror ni om värdet?
Såg att det gick en 42mm med svart tavla och samma verk för ca 53 tidigare i år.
Mvh
Gust
Okej, serva borde man inte behöva på ett tag då den är från 2019.45K kanske. När jag spanade för några månader sedan på c24 efter den modellen så fanns det några privata säljare som krängde för det och gråhandlare för 10-15k mer. Men jag vet inte skick och sånt. Är din i bra skick och hyggligt nyligen servad så kanske 5k till. Och sen beror det på var du tänkt sälja den...
Ute efter min första panerai! Vad är en bra modell att börja med? Gillar 111 men inte helt säker.. hur sitter dessa på handleden om man jämför mot, låt säga en skx007?
StortStort grattis!
Stort grattis!Köpte i veckan min tredje panna i ordning vilket blev en 424 av en trevlig forummedlem. Har en 753 sen tidigare som jag är väldigt nöjd med. Var lite osäker på 47mm och att den nya skulle vara en hel del högre men sitter som en smäck! Dock inte lika enkel att smyga under skjortärmen så 753 kanske får stanna den med?
![]()
![]()