Haha ok , kanske är så dåLaptops vet jag inte, men möss, tangentbord, hörlurar, väldigt ogillade. Har nog själv reklamerat ett dussin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ok , kanske är så dåLaptops vet jag inte, men möss, tangentbord, hörlurar, väldigt ogillade. Har nog själv reklamerat ett dussin.
Det är egentligen väldigt old news, så jag gissar att de flesta i tråden inte har sett den där.Lite annorlunda, lite kul och ganska dyrt.
Snubblade över sidan när jag kikade på nya armband.
Kanske old news, men första gången jag ser det.
Ted Su Concept Rubber Strap
![]()
Ah! där ser man.Det är egentligen väldigt old news, så jag gissar att de flesta i tråden inte har sett den där.
Bandet kom för mer än 10 år sedan...
Vad kostar det?
Ah! där ser man.
Låg på hemsidan för 385 US
Kolla när kommentarerna är ifrån.![]()
Ted Su Concept Rubber Strap for 44mm Luminor Marina
www.tedsustraps.com2010-2012, fast då var det inte släppt än, men hade bubblats om länge.
61an är så sinnesjukt bra!Avslutar första jobb veckan efter lång semester, känns bra
En ny Pamiljemedlem är på väg också men får nog vänta tills på onsdag innan den är på plats, spännande och jobbig väntan. Men totalt sett en bra första vecka
![]()
Kommer helt klart vara något lätt material. Så man är lätt i musarmen
fast gemene man har väl klockan på vänster arm, och musen på höger.. och är man vänsterhänt är det väl tvärtom?Kommer helt klart vara något lätt material. Så man är lätt i musarmen![]()
fast gemene man har väl klockan på vänster arm, och musen på höger.. och är man vänsterhänt är det väl tvärtom?
Fast nu är jag kanske dum bara![]()
och musen?Jag är vänsterhänt och har klockan på vänster, som det unikum jag är
Jag tror inte att pannan Blir en hit.Påminner om SjööS LEET som blev lite av en flopp.
![]()
Högern som en normal människaoch musen?
Uppskattar att det inte är kritvit lume på den.![]()
Fortfarande sådär löjligt nöjd med min PAM305.
Instämmer. Hade en 1305 tidigare och den kändes väldigt steril i jämförelse med 305.Uppskattar att det inte är kritvit lume på den.
Köp!! Hade du förväntat dig något annat i den här tråden?PAM01118 ... slå till eller inte .... vad tror folket om andrahandsvärdet?
Det är det jobbigaKöp!! Hade du förväntat dig något annat i den här tråden?![]()
Tippar på ca 15-20% tapp på listpriset. Eller är den limiterad?Det är det jobbiga![]()
Limiterad till 270... 70 års garanti..Tippar på ca 15-20% tapp på listpriset. Eller är den limiterad?
Då gissar jag nog på 0-10% ökning av värdetLimiterad till 270... 70 års garanti..
Ligger en på blocket såg jag igår…PAM01118 ... slå till eller inte .... vad tror folket om andrahandsvärdet?