13000 över listLigger en på blocket såg jag igår…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
13000 över listLigger en på blocket såg jag igår…
Oki, jag har inte koll på vad den listar, men äntligen lite rolex tendens på pannorna13000 över list.. sjukt
Coolt! Du slog till, och fan vad snabbt du gjorde det. Grattis!!![]()
Tack Azcii för moraliskt stöd i denna process .... den fetaste panna jag nånsin sett / hållt i. Palle - mustigheten i winden i 520 får stå åt sidan!
Inte sovit på flera dagarCoolt! Du slog till, och fan vad snabbt du gjorde det. Grattis!!
Wohoo, fan vad fett!! Grattis som fan!!![]()
Tack Azcii för moraliskt stöd i denna process .... den fetaste panna jag nånsin sett / hållt i. Palle - mustigheten i winden i 520 får stå åt sidan!
Så sjukt jävla bra. Ser fram emot att klämma![]()
Grattis, riktigt jävla bra![]()
PS, den där jäveln ska fotas som fan![]()
Holy moly! Grattis! Fler bilder tack. Den där var ju coolare än jag tänkt mig.![]()
Fett var ordet. Grattis!!Wohoo, fan vad fett!! Grattis som fan!!
Stenhård. Har aldrig sett den irl tyvärr.![]()
Tack boss!Wohoo, fan vad fett!! Grattis som fan!!
Blev chockad irl - tänkte på den varje sekund, otrolig pjäs!Stenhård. Har aldrig sett den irl tyvärr.
Stort tack!Fett var ordet. Grattis!!
Fotar mer imorgon i SverigeHoly moly! Grattis! Fler bilder tack. Den där var ju coolare än jag tänkt mig.![]()
Stort tack!Grattis, riktigt jävla bra![]()
Vi kör ett fotorace i veckan! Den är nog rolig som fan fota iom carbonlagrena ..PS, den där jäveln ska fotas som fan
Såja… du fumlade inte på avtryckaren![]()
Såja… du fumlade inte på avtryckaren![]()
stort grattis, aldrig sett irl men onekligen spännande på bild
![]()
Haha sjuktHar precis nyss konstaterat att jag har 77st band i 26mm men ingen 47mm panna!!
Frågan är bara vad som är sjukast, och vad var det som hände…
#jagheterpeterochärbådestrapaholicochflipaholic![]()
Det är typ 2st godtyckliga 47mms pannor i inköpspris?Har precis nyss konstaterat att jag har 77st band i 26mm men ingen 47mm panna!!
Frågan är bara vad som är sjukast, och vad var det som hände…
#jagheterpeterochärbådestrapaholicochflipaholic![]()
Stort grattis! Dags för en ny gtg tror jag.![]()
Bund! På hösten bär man bund, det är sen gammaltBehöver tips på något nytt band som passar fint till hösten och vintern. Något annat läder kanske.. Vad tror ni? Någon som har något till övers kanske?
![]()
SchhhhhhDet är typ 2st godtyckliga 47mms pannor i inköpspris?![]()
368 förstås!Vilken 47mm panna ska bli min nästa?
(Fyi så har jag just nu 1074, 183, 61 och en 44mm på ingång till veckan.)
Tänker mig max 100k, kom med idéer
Dessa lockar väldigt mkt:
339
720/721 (igen)
305 (igen)
368
Shot![]()
Ja den är riktigt trevlig368 förstås!
368Vilken 47mm panna ska bli min nästa?
(Fyi så har jag just nu 1074, 183, 61 och en 44mm på ingång till veckan.)
Tänker mig max 100k, kom med idéer
Dessa lockar väldigt mkt:
339
720/721 (igen)
305 (igen)
368
Shot![]()
368 är nice men bakochfram.Ja den är riktigt trevlig
Men om inte den då![]()