PAM569Vilken 47mm panna ska bli min nästa?
(Fyi så har jag just nu 1074, 183, 61 och en 44mm på ingång till veckan.)
Tänker mig max 100k, kom med idéer
Dessa lockar väldigt mkt:
339
720/721 (igen)
305 (igen)
368
Shot![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PAM569Vilken 47mm panna ska bli min nästa?
339
720/721 (igen)
305 (igen)
368
Shot![]()
Varför sålde du den, ditt spån?Var finns 605???? FFS
Shut upVarför sålde du den, ditt spån?![]()
Jag tänkte du skulle säga "Varför sålde DU den, ditt spån?!"Shut up
Jag tänkte det med mitt blodtryck var för högt lolJag tänkte du skulle säga "Varför sålde DU den, ditt spån?!"![]()
106 tusen inom EU på C24 före prut = inom Norrlands budget!MEN DYR
Av de du listat skulle jag lätt kört på 368 ! Episkt urverk, snygg, cool, annorlunda, ovanlig, guldvisare, sandwich,kupat glas etc etc.. Jag kollade mycket på den innan jag köpte Fiddyn.Vilken 47mm panna ska bli min nästa?
339
720/721 (igen)
305 (igen)
368
Shot![]()
Fan va du tänker kloktAv de du listat skulle jag lätt kört på 368 ! Episkt urverk, snygg, cool, annorlunda, ovanlig, guldvisare, sandwich,kupat glas etc etc.. Jag kollade mycket på den innan jag köpte Fiddyn.
339 är cool.. bra tavla och häftig. Men finns många andra svarta pannor jag föredrar framför den.. Tror jag. Men helt klart ett roligt val också.
720/721 är bra, men du har ju haft de redan och roligare att prova nytt
Jag älskar 305, men även den hade du ju en kort sväng och tyckte 1305 satt bättre, så tycker inte du ska köra på den igen.
Så lätt 368 av de du listat
Även 569 som @MaziK nämnde är ett utmärkt valKanske den stenhårdaste subben
Tack chef!Grym! Grattis
Läder på dykare, ja. Mönstrat och glansigt läder på dykare, nej.Testar ett blått Alligator band från Simona, men är inte helt övertygad. Känner mig lite "pimpad"
![]()
![]()
Instämmer... Gillar canvas och gummi bäst på sub men man vill ju gärna ha läder också emellanåt. Fast det här flög inte för mig...Läder på dykare, ja. Mönstrat och glansigt läder på dykare, nej.![]()
Riktigt braIbland så syns inte BCF-auktionerna riktigt... så jag kör en skamlös bump här:
Paneristi Sweden <3 BCF
"One Size - (55-60 cm)" - går att justera, alltså. Budar du och vinner auktionen så kan personlig leverans ingå :D Bjuder 650krklocksnack.se
Vart hittar du den, jag kan inte hitta denDet är en 203 till salu på Paneristi för 55k USD om @Norrland eller @Caravelle33 skulle få kli i fingrarna igen![]()
Kanske man skulle sälja 520 och BronzonDet är en 203 till salu på Paneristi för 55k USD om @Norrland eller @Caravelle33 skulle få kli i fingrarna igen![]()
Kanske man skulle sälja 520 och Bronzon![]()
Vart hittar du den, jag kan inte hitta den
![]()
Rolex-Panerai 3646 ‘Error Proof’ From A Bosnian Bazaar
The following story revolves around what could be one of the most incredible horological finds of the century but more than that, it is a heartwarming account of how following your instincts can pu…perezcope.com
Hittadepaneristi.com sellers
Skitbra!!!!Blev en ny Panerai idag. Har ångrat att jag sålde de andra två jag hade. Detta är 915. Ok modell tror ni? Bandet ska skiftas. Detta är inte så kul…
Hah! Grattis. Klart 915 är bra!Blev en ny Panerai idag. Har ångrat att jag sålde de andra två jag hade. Detta är 915. Ok modell tror ni? Bandet ska skiftas. Detta är inte så kul…
Stort grattis!Blev en ny Panerai idag. Har ångrat att jag sålde de andra två jag hade. Detta är 915. Ok modell tror ni? Bandet ska skiftas. Detta är inte så kul…