915 är svinbra, grattis!!Blev en ny Panerai idag. Har ångrat att jag sålde de andra två jag hade. Detta är 915. Ok modell tror ni? Bandet ska skiftas. Detta är inte så kul…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
915 är svinbra, grattis!!Blev en ny Panerai idag. Har ångrat att jag sålde de andra två jag hade. Detta är 915. Ok modell tror ni? Bandet ska skiftas. Detta är inte så kul…
Härligt! Stort grattis där!! Har själv haft en och kan bara instämma, den är svinbra!Blev en ny Panerai idag. Har ångrat att jag sålde de andra två jag hade. Detta är 915. Ok modell tror ni? Bandet ska skiftas. Detta är inte så kul…
Snyggt! GratulerarBlev en ny Panerai idag. Har ångrat att jag sålde de andra två jag hade. Detta är 915. Ok modell tror ni? Bandet ska skiftas. Detta är inte så kul…
Den är ju redan perfekt matchad med visare och index på det ljusa lädret för sjutton gubbar.Så börjar det roliga. Vilket är ert favoritband? Alligator är väl lite elegant för den här klockan eller vad säger ni?
Svaret är att vårt favoritband i allmänhet är ett aftermarket. https://klocksnack.se/threads/den-helt-rimligt-nördiga-bandrecensionstråden.129158/Så börjar det roliga. Vilket är ert favoritband? Alligator är väl lite elegant för den här klockan eller vad säger ni?
Stökig lume!![]()
Tack för alla era gratulationer!![]()
Bara att gå in och stänga lume-shot-tråden![]()
Tack för alla era gratulationer!![]()
Bra köp den så köper jag den av dig senbra input
![]()
Den är EXTREMT buggig.Vad är knepet för att registrera sig på Panerais hemsida? Får hela tiden ”valid adress not found”?
Den är EXTREMT buggig.
Att lägga upp sina klockor, logga in etc är förenat med stresspåslag utan dess like.
Vad är knepet för att registrera sig på Panerais hemsida? Får hela tiden ”valid adress not found”?
Den är EXTREMT buggig.
Att lägga upp sina klockor, logga in etc är förenat med stresspåslag utan dess like.
Har glömt regga min 764 så tänkte försöka göra det. Härligt när man inte ens kan göra konto![]()
Så blir det med fejkpannaCiterar mig själv och @Alarik, allt löste sig om jag först reggade klockan och gjorde konto den vägen. Klockan är numera pamguardad!
Schysst hemsida, ett tag trodde den alltid jag var Asien och då var det svårt att läsa kinamatstexten.
Försökte kontakta dem via deras kontaktformulär för att förklara mina bekymmer men när jag tryckte ”send” fick jag ”unspecified error” på sidan.
Good times![]()
Så blir det med fejkpanna![]()
Dem är väldigt bra gjorda numerOm det är fejkpanna är det fan inte dåligt att jag till slut lyckades få mer garanti på den![]()
Due 38?Top of the morning på er!
Hungern efter en Luminorbeater växer, så ni som ruvar på 111, 776, 1084 eller nått snarlikt - don’t be a stranger. Gärna logga, varför inte vit tavla, ja ni hajjar - vad som helst med kronskydd till rimlig penning!
@Alarik 299a som ligger ute borde väl vara klockren?Top of the morning på er!
Hungern efter en Luminorbeater växer, så ni som ruvar på 111, 776, 1084 eller nått snarlikt - don’t be a stranger. Gärna logga, varför inte vit tavla, ja ni hajjar - vad som helst med kronskydd till rimlig penning!
Driver ni med mig?Due 38?
Nog bara ljuset som gör att tavlan ser svart ut. Sen står det swiss made om du swipar bildernaÄr denna ens äkta? Eller är det fel referens?
svart tavla och det står ”Swiss Manf”
![]()
Panerai Radiomir PAM00995, Strichindizes, 2020, Sehr Gut,... säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 8 850 €
Panerai Radiomir (Submodel) Annons: 8 850 € Panerai Radiomir PAM00995, Strichindizes, 2020, Sehr Gut,..., Referensnummer PAM00995; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 2020; Klocka med originallåda;chrono24.app
Det är nog bara det väldigt kupade glaset som gör att det ser ut så där. Känns iaf hyfsat safe medÄr denna ens äkta? Eller är det fel referens?
svart tavla och det står ”Swiss Manf”
![]()
Panerai Radiomir PAM00995, Strichindizes, 2020, Sehr Gut,... säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 8 850 €
Panerai Radiomir (Submodel) Annons: 8 850 € Panerai Radiomir PAM00995, Strichindizes, 2020, Sehr Gut,..., Referensnummer PAM00995; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 2020; Klocka med originallåda;chrono24.app