Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, garanterat
beror på vad du menar med vettiga, men finns ett gäng på tex eBay..Om någon sitter på spännen i brons med god kvalitet är jag intresserad. Bara lyckats hitta vettiga via Corrigia men han tar rätt bra betaltStorlekar av intresse är 22,24,26.
Lite högre finish och riktig brons, inte pvdat stål eller mässing. De jag äger just nu är antingen groteskt stora eller usel finishberor på vad du menar med vettiga, men finns ett gäng på tex eBay..
Var inne och provade den idag. Riktigt trevlig!Hehe, jag stod i kön till Krons för att göra trycktest och när är jag väl kommer in var deras maskin trasig, men jag passade på att testa några pannor när jag ändå orkat stå i kön.
![]()
Komsi komisEfter att ha kört titan senaste veckan inser jag vilket stort behov jag har efter en titanpanna.
![]()
Motsatsen till Rolexmontern hos Bergströms i MalmöFull fart för Panerai verkar det som, stora nya skyltningar i hemstaden i Italien.![]()
Du gjorde det!? 518!? You bastard, du kunde inte låta mig ha 520 ifred!?Fiddyn såld nuMen något annat halvskojigt har anlänt
Inget Exit piece dock , så förvänta er inga pre-v och vintagepjäser
Har du köpt min exit piece?!?Fiddyn såld nuMen något annat halvskojigt har anlänt
Ingen exit piece dock , så förvänta er inga pre-v och vintagepjäser
Fiddyn såld nuMen något annat halvskojigt har anlänt
Ingen exit piece dock , så förvänta er inga pre-v och vintagepjäser
Kanske inte optimal årstid för canvasband men håller man sig till en varm färg som inte är allt för ruffig tycker jag att canvas funkar året om. Vad tycker ni andra?
![]()
![]()
![]()
Kanske inte optimal årstid för canvasband men håller man sig till en varm färg som inte är allt för ruffig tycker jag att canvas funkar året om. Vad tycker ni andra?
![]()
![]()
![]()
Håller med; canvas funkar all year round. Mycket snygg kombo där också!funkar alltid imho, och du matchade klockan bra. men annat spänne till en svart klocka är du bussig
Har för tillfället inga lösa svarta 24mm men det är beställt. Fick ta ett blästrat magnesiumspänne så längefunkar alltid imho, och du matchade klockan bra. men annat spänne till en svart klocka är du bussig
Tackar!Håller med; canvas funkar all year round. Mycket snygg kombo där också!
Snyggt, tycker också att det funkar bra året runt men av ngn anledning så använder jag det mest på sommaren. Får bli ändring på det tror jag…Kanske inte optimal årstid för canvasband men håller man sig till en varm färg som inte är allt för ruffig tycker jag att canvas funkar året om. Vad tycker ni andra?
![]()
![]()
![]()
Ja och ja. Därför handlar jag enbart av pålitliga människor.Är verkligen pannan i videon fejk? Man blir ju lagom rädd..
Ja, men en pålitlig människa kan ha blivit lurad och sälja vidare.Ja och ja. Därför handlar jag enbart av pålitliga människor.![]()
Därför kan man kolla klockan i Pamguard förstJa, men en pålitlig människa kan ha blivit lurad och sälja vidare.
Fast är det någon som lyckats bekräfta att samma serienummer inte kan förekomma fler gånger där?Därför kan man kolla klockan i Pamguard först![]()
När jag sålde 422an lyckades inte nya ägaren registrera den innan jag tagit bort min registrering. Vet inte om det var en bugg dockFast är det någon som lyckats bekräfta att samma serienummer inte kan förekomma fler gånger där?
Fast är väl en god indikation kan jag ändå tycka.När jag sålde 422an lyckades inte nya ägaren registrera den innan jag tagit bort min registrering. Vet inte om det var en bugg dock