Mycket snyggt! Skulle vilja ha ett som ditt mörkblåa men i grönt - Verkar dock inte finnas på Panerais sida..kom på att jag även köpte det blå camot som jag sen inte använde, tänkte att det skulle passa en bmg jag skulle köpa då…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snyggt! Skulle vilja ha ett som ditt mörkblåa men i grönt - Verkar dock inte finnas på Panerais sida..kom på att jag även köpte det blå camot som jag sen inte använde, tänkte att det skulle passa en bmg jag skulle köpa då…
Mycket snyggt! Skulle vilja ha ett som ditt mörkblåa men i grönt - Verkar dock inte finnas på Panerais sida..
Ja, det är samma känsla i övrigt. Det är en bra ref. Själv skulle jag skaffa en 634 om jag orkade jaga och hade mycket pengar över ...Åsikter om pam632? Helt missat den referensen, men guldvisarna är ju något som verkligen lockar. Kan tänka mig att de fångar ljuset på ett väldigt läcker vis... Och om man bortser från 100m wr och snapback, är det samma kvalitetskänsla som de äldre bettarinivarianterna?
Såg i din storleksguide att 632 bygger 13,5 på höjden, jämfört med 14,5 hos t.ex zero. Detta är pga snapback antar jag?Ja, det är samma känsla i övrigt. Det är en bra ref. Själv skulle jag skaffa en 634 om jag orkade jaga och hade mycket pengar över ...
Den har ett annat glas också.Såg i din storleksguide att 632 bygger 13,5 på höjden, jämfört med 14,5 hos t.ex zero. Detta är pga snapback antar jag?
Inte lika kupat?Den har ett annat glas också.
Det ger inte samma distortionseffekt. Det är lika platt på ovansidan. N.... ej ... vänta nu, jag har nog fel. Det är nog samma glas på de där modellerna...Inte lika kupat?
Alltid lika hjälpsamDet ger inte samma distortionseffekt. Det är lika platt på ovansidan. N.... ej ... vänta nu, jag har nog fel. Det är nog samma glas på de där modellerna...
När jag grävde djupt i det så var det tydligt att det var bettarinis med p.5000-verk som hade annat glas. Jag inser nu att 630 (som kom i samma serie som 632) faktiskt hade det "tjockare" glaset. Ja, så var det. Så glöm vad jag har sagt...
Jag skulle säga att priset snarare är i underkant.https://gripenbro.se/artiklar/watches/panerai-7.html klockan i fråga. Ser ut att vara i fint skick, fullset dessutom. 48 kanske är i överkant, men tillverkades enbart under 2016 om jag förstått saken rätt? Inte allt för lätt att få tag på billigare då kanske...
Hmm se där. Får ta och fundera i helgen tror jag!Jag skulle säga att priset snarare är i underkant.
Den där ägdes nog av någon i denna tråden förut, för övrigt.
Inte mycket att fundera på. Kör!Hmm se där. Får ta och fundera i helgen tror jag!
Den där har jag sneglat på många gånger nu, men snapbacken och vanliga bandstift är en deal breaker för mig. Sjukt fin dockhttps://gripenbro.se/artiklar/watches/panerai-7.html klockan i fråga. Ser ut att vara i fint skick, fullset dessutom. 48 kanske är i överkant, men tillverkades enbart under 2016 om jag förstått saken rätt? Inte allt för lätt att få tag på billigare då kanske...
Sjukt fina dinkor. Rolig spridning också. Kul för er som kunde vara med! Ps 720 är bäst, ingen protäst!Då värmer vi upp GTG-myset..
Baby Blonzo 1074
Storebror och lillebror
001, oj så mysig
232
309
673
190
025
721
720
243
1055
1118
389
Håller med! Lutar mest mellan den och en 111. Det som talar för 111 är renare tavla, sandwich och screwback. Men å andra sidan känns guldvisare väldigt lockande...Den där har jag sneglat på många gånger nu, men snapbacken och vanliga bandstift är en deal breaker för mig. Sjukt fin dock
Den går inte av för hackor. Inte många i Europa dock.Panerai PAM294 - daaayum! Graalmaterial? Något som klämt på en? Synd med 49 ex... Kan bli klurigt o hitta
Grattis! den har du inte haft förut va?Det var riktigt trevligt med en GTG I torsdags men det är dyrt i Stockholm....
Härligt!Det var riktigt trevligt med en GTG I torsdags men det är dyrt i Stockholm....
Du har köpt fler pannor på senaste tiden än vad jag köpt mjölkDet var riktigt trevligt med en GTG I torsdags men det är dyrt i Stockholm....
Tack, nix... varit extremt sugen men ingen har passerat vid rätt tillfälle.Grattis! den har du inte haft förut va?
Det är dom detaljerna samt att texten är lite tunnare precis som på ex 127&422 vilket jag upptäckt tilltalar mig mkt, blir en lite lättare tavla på ngt visVad skiljer (utöver visarna, loggan och det låga antalet) från den vanliga 372:an?
Tittade i Paneraiboken nu ikväll och fastnade för vintageoriginalet. Kan vara bättre än 372.Det var riktigt trevligt med en GTG I torsdags men det är dyrt i Stockholm....
Grattis till en riktig under-radarn-cooling!! (tänkte att GTG i Stockholm skulle kunna ge en mig en massa tokiga idéer så jag höll mig borta, och det var ju smart - men också tråkigt! )Det var riktigt trevligt med en GTG I torsdags men det är dyrt i Stockholm....