• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Om man ska skutta vidare i plexiträsket inom Luminor och skaffa sig ytterligare något - vad rekommenderar folket?
C1EED4CA-7BA9-4E67-B27D-F7988E2FC4BC.jpeg

Senast ändrad:
Då kan vi slå fast att Due inte är för det gamla gardet utan för millennials

Varför i hela friden väljer man att uttrycka sig så i en annons? Kidsen kan ju omöjligt tycka att det känns häftigt och tilltalande
0FD5D594-4ECE-438D-BE96-1648789CE13F.jpeg
Som millennial på snart 40 jordsnurr i en villaförort känner jag kanske inte att dom träffat mitt i prick.

In och bjud!
Baserat på allt José har skrivit om antiquorom så säger jag pass, även om jag haft pengarna. :)

In och bjud!

caset är väl ändå 47mm och inte 45 som annonsen säger, eller hur?

Jag undrar lite.. är 1305 iskall eller är det något fel med min annons? Har jag hattat runt och ändrat för mycket, är priset fel, världsläget?

Nä, det skulle jag absolut inte säga. Det är ju inget som säljer just nu. Samma annonser som bumpas till leda.
Det tog tid att bli av med min 682:a och 299:a. Min 1313 drog jag tillbaka då jag hellre bar den än att bara ha den liggandes i väntan på att någon skulle nappa.
Min Hublot tog också lång.

Det som gått fort att bli av med för min del är ju de som klockor med en krona i loggan.
Marknaden är i princip död om det inte är en Rolex.

Edit: kan vara ärlig med att jag faktiskt snokat ett par gånger över din annons men tagit mitt förnuft till fånga.

Tillbaka
Topp