Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!!Det kommer nästa veckaNymans var tydligen missnöjda med sin speditör så ville inte skicka just nu, en kollega får hämta med sig ner till Skåne.
Shit vad fin den är, måste typ byta till 243 nu. Har gått igenom 721 imorse, 995 nu, så 243 i eftermiddag och vi har gått full circle.Sitter det någon ute i landet och är sugen på en 024, så hör av er innan jag ändrar mig
![]()
Jag är sugen!! Men just det, jag har ju redan en!?!Sitter det någon ute i landet och är sugen på en 024, så hör av er innan jag ändrar mig
![]()
Är det inte så man ska göra?Tvättade du tavla och visarna, modigt![]()
Jag är ju jättesugen på en ny panna, men jag har ju redan en sub. Sälj nåt annat!Sitter det någon ute i landet och är sugen på en 024, så hör av er innan jag ändrar mig
![]()
Jag förstår inte hur du menar.Jag är ju jättesugen på en ny panna, men jag har ju redan en sub. Sälj nåt annat!![]()
Jag skojar ju bara. Hade jag mer pengar hade jag köpt den också, men jag har ju inte lyxen att kunna hänge mig helt till Panerai. Jag har andra böjelser också.Jag förstår inte hur du menar.
Med vänlig hälsning, Mårtmedfempannorbättreänfyradubbelhakor.
Min bästa trio någonsin.
682, 590, 372 plexi.
![]()
Vilken ref e detta?Pam pa PAM PAM pam
Fredag!
![]()
673Vilken ref e detta?
Det tror jag nog. Det har sålts minst två På ks.Finns det några Panerai 915 på forumet?![]()
Stjärna till svärmor du harFick ett hemsytt case till mina Straps av svärmor i julklapp. Jag får be henne tråckla ihop ett till tror jag.
![]()
Ah, har missat dem. Ngn som kan uttala sig om fejkpatinan och hur den upplevs IRL?Det tror jag nog. Det har sålts minst två På ks.