• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Precis min tanke också, en vacker dag kanske det dyker upp en här på forumet 🤤
@Pez-ez 😇

Jag kan inte lova något men en bild kan jag bjuda på 😃
20220203_201009.jpg
 
God morgon i tråden
Nu när jag äntligen hittat en panna som landar förhoppningsvis nästa vecka så går tankar till band!
Lägger ut en trevare här i fall någon vill skiljas från sitt gröna Panerai gummi - värt att fråga innan jag vänder mig till krons.
 
God morgon i tråden
Nu när jag äntligen hittat en panna som landar förhoppningsvis nästa vecka så går tankar till band!
Lägger ut en trevare här i fall någon vill skiljas från sitt gröna Panerai gummi - värt att fråga innan jag vänder mig till krons.

Inte jag - men jag kan ge kontext om Krons och deras bandsituation. Var inne där och skulle beställa hem något band och fick svaret "eh nä vi har backorder från panerai och får inga nya beställningar igenom. Du har större chans att få ett band genom att ringa panerai själv. Sorry"
 
Inte jag - men jag kan ge kontext om Krons och deras bandsituation. Var inne där och skulle beställa hem något band och fick svaret "eh nä vi har backorder från panerai och får inga nya beställningar igenom. Du har större chans att få ett band genom att ringa panerai själv. Sorry"
God morgon i tråden
Nu när jag äntligen hittat en panna som landar förhoppningsvis nästa vecka så går tankar till band!
Lägger ut en trevare här i fall någon vill skiljas från sitt gröna Panerai gummi - värt att fråga innan jag vänder mig till krons.
Wtf, jag beställde ett svart band till 683 via Krons, kom på 1 vecka.
 
God morgon i tråden
Nu när jag äntligen hittat en panna som landar förhoppningsvis nästa vecka så går tankar till band!
Lägger ut en trevare här i fall någon vill skiljas från sitt gröna Panerai gummi - värt att fråga innan jag vänder mig till krons.
Hej,
Letar efter detsamma men just nu känns det enklare att köpa en klocka med grönt gummi band och sen flippa den utan grönt gummiband än att hitta ett löst.. haha.
 

Så otroligt häftigt!

Får en lite lustig känsla när jag ser en Panerai i historiska sammanhang. Jag upptäckte nog märket kring... 2010-2012 och referenser såsom PAM 720 (re-issue) är för mig moderna skapelser. Att de (nåja, nästan :D) dyker upp i filmsnuttar som är 50, 60, 70 (!) år gamla är nästan lite kusligt.

Som att de rest tillbaka i tiden. Blir liksom helt orimligt att de finns i det förflutna. Brain does not compute... :D
 
Tillbaka
Topp