Grattis!!!Tack alla!
Det gick skitbra. Blev en grabb på 4.2kg, så han lär nog ska ha en panna i framtiden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!!!Tack alla!
Det gick skitbra. Blev en grabb på 4.2kg, så han lär nog ska ha en panna i framtiden![]()
Wow, fantastiskt!! Jättegrattis!!Tack alla!
Tack alla!
Tack alla!
Trocadero, kaffe, macka och såklart flagganFasiken vad roligt. Hoppas alla mår bra!
Nu får ni väl den torra mackan och en kopp te ihop med en liten flagga?
Ta hand om de lille och inte minst mamman som kämpat.
Vilken i ordningen är det?Trocadero, kaffe, macka och såklart flagganKaffet var väldigt gott och behövligt!
Tack alla!
GrattisTack alla!
Det var andra gången jag fick fika och flagga. Så nu måste jag köpa en till panna för att firaVilken i ordningen är det?
Lättare med årgångs panna för barnen än för digDet var andra gången jag fick fika och flagga. Så nu måste jag köpa en till panna för att fira![]()
Testade Pam233(Pre-owned) igår på Krons. Måste. Ha.
![]()
![]()
Håller helt med, det är något speciellt med just 233.glaset är vad som gör den speciell i mina ögon, inte så många andra klockor med det välvda glaset![]()
Den är riktigt bra, en av de allra allra bästaTestade Pam233(Pre-owned) igår på Krons. Måste. Ha.
![]()
![]()
Har sneglat på den där bra många gånger, men priset känns kanske lite högt på just den.Testade Pam233(Pre-owned) igår på Krons. Måste. Ha.
![]()
![]()
Påtal om det, vilka klockor har det superglaset?
127
233
21
212
995
(De andra gröna som kom med 995, vars reffar jag inte minns)
säkert flera, vilka?
217Påtal om det, vilka klockor har det superglaset?
127
233
21
212
995
1122
säkert flera, vilka?
217 (men det kanske var den du menade med 21, för 21 har inte det)Påtal om det, vilka klockor har det superglaset?
127
233
21
212
995
1122
säkert flera, vilka?
Den där skulle du ju behållit289! #pocketshot
![]()
Nej#289 är riktigt fin!
Finns det en motsvarande i 47mm?
Jag kör cigarrlådorHar ni förslag på någon bra klockbandslåda? Alltså till förvaring av band, spännen något bandverktyg osv. Tänkte inte rulle utan mer låda/ask. Panna banden är ju ofta av större slag än vissa andra märken
Ska man vara riktigt petig så är "superglaset" det på 127, 217, 267, 203.. Men yes, riktigt trevligt med de domade glasen på 233 & coPåtal om det, vilka klockor har det superglaset?
127
233
21
212
995
1122
säkert flera, vilka?
Har inte 617 och 375 samma oxo?Ska man vara riktigt petig så är "superglaset" det på 127, 217, 267, 203.. Men yes, riktigt trevligt med de domade glasen på 233 & co![]()