TackFinns ju vissa i denna tråd som har löst sina missbruk på olika sätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackFinns ju vissa i denna tråd som har löst sina missbruk på olika sätt
PMa @oddface så kan han säkert lösa något bra som är i "din" storlek
26mmFinns ju vissa i denna tråd som har löst sina missbruk på olika sätt
Tycker mig se att du saknar ett band i "rätt" nyans av brunt. Hojta till när du hittat det!
Vilken?
TackHahaha missade länken såg jag.
Säljes - Klockrulle i canvas för 4 klockor + tillbehör
Nu är det äntligen dags, nya rullar har landat och den här gången med ny färg och helt obehandlat tyg utan vax. Innertyget är en mjuk beige mikrofiber som skyddar och håller klockorna rena, yttertyget är en grön grov canvas som tål mycket stryk. Rullen rymmer fyra klockor och har ett mindre fack...klocksnack.se
Hur förvarar ni era band? Finns det någon smart väska eller dyl?
Som så många har sagt redan, men jag säger det också för det finns inget bättre alternativ ... snacka med @oddface ... jag är sjukt nöjd med min klockbandsrulle.Hur förvarar ni era band? Finns det någon smart väska eller dyl?
@Caravelle33 har du köpt en 1226
Sjukt jävla Avis!! Måste ses snart så man får klämma och känna
Stort jävla grattis!
Galet bra
Så j….a snygg! Grattis️
Det antar jag. P5000 liksom
Intressant! Jag får 911 till 37mm och Pre-A1 till 35.5mmOm jag mäter kant till kant på glaset får jag 36,3 mm.
Cool, stort grattis!
650 har samma som 649.Intressant! Jag får 911 till 37mm och Pre-A1 till 35.5mm
Stort grattis - supersnygg, mycket ”vill ha”-känsla på den!!
Jag måste uppenbarligen handla hos Bucherer.När jag köpte 1226 så skickade dom även med en Panerai sweater i cashmere och en halvflask champagne.
Den tröjan ser ut att passa perfekt här uppe i norrNär jag köpte 1226 så skickade dom även med en Panerai sweater i cashmere och en halvflask champagne.
Vi tror deras senaste 1223 rök för runt en månad sedan. Vi hörde att Panerai har logistiktrubbel. Så, mycket oklart om det finns något där. Du får ställa dig i kön, gissar jagNågon som vet hur det brukar se ut med lagerstatus hos Krons/Nymans med 1223?
Sprang förbi idag men det var kö in på bägge ställena och såg ingen i skylten.
Gotcha, tack! Misstänker att det är några före i den kön...Vi tror deras senaste 1223 rök för runt en månad sedan. Vi hörde att Panerai har logistiktrubbel. Så, mycket oklart om det finns något där. Du får ställa dig i kön, gissar jag
Fanns ingen på Nymans förra fredagen i alla fallNågon som vet hur det brukar se ut med lagerstatus hos Krons/Nymans med 1223?
Sprang förbi idag men det var kö in på bägge ställena och såg ingen i skylten.
Grattis! En riktig fullträff.