• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Caravelle33

Vacheron
Där kom den. Min andra Panerai i ordningen men den här känns mer som min grej.

3AD8BE36-5746-46C8-9D89-B503D9C3B1B3.jpeg
Stort grattis!
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Fick samtal från Nymans idag med meddelandet att dom hade en massa 44mm Submersible inne. Måste gå trögt om dom sätter sig och ringer runt.

Låter som det kan vara bra prutläge 😉

Nu är det väl inte alla som har sina besparingar på börsen men bland de som har det kan jag ju ja viss förståelse för att man är lite mer avvaktande med klockköp i nuläget
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Låter som det kan vara bra prutläge 😉

Nu är det väl inte alla som har sina besparingar på börsen men bland de som har det kan jag ju ja viss förståelse för att man är lite mer avvaktande med klockköp i nuläget
Jag föreställer mig att en investering i en Panerai inte direkt kommer vara en sämre affär aän att ha pengarna på börsen just nu. :D

Eller ja, allt handlar ju såklart om tidsperspektiv.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag har ev en 512 på ingång. Är det vanligt m kopior på dessa, behöver man vara orolig? Tycker ni att den ser ok ut? Säljaren känns reko men man vet ju aldrig.

B13693E9-4494-46B9-ACE6-51C268177D39.png
0626FFE5-F9E9-4E42-AF23-319FB3849CB3.png
Jag har ev en 512 på ingång. Är det vanligt m kopior på dessa, behöver man vara orolig? Tycker ni att den ser ok ut? Säljaren känns reko men man vet ju aldrig.

B13693E9-4494-46B9-ACE6-51C268177D39.png
0626FFE5-F9E9-4E42-AF23-319FB3849CB3.png

Jag tycker den ser reko ut. Serienumret är äkta. Så det hänger mest på om säljaren känns reko.
 
Topp