Stort grattis!Där kom den. Min andra Panerai i ordningen men den här känns mer som min grej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!Där kom den. Min andra Panerai i ordningen men den här känns mer som min grej.
Den kommer av sig självt, bara att ha tålamod En semester med bad i saltvatten brukar göra susen också…Fantastisk, älskar patinan. Hur snabbt kom den på? Har du "arbetat på den" med att skvätta vatten manuellt, eller låter man den utvecklas långsamt?
Förstår dig. All-in-all bästa pannan jag fått in sen min Pre-A1, och då har man ändå flippat rätt mycketJa den här saknar man ju...
Satan vad fint beige kanvas klär den där. Får nog skaffa ett jag med...@carlmartin - min hälsar - idag på ett AW kanvas
Ja ljust canvas is the way to goSatan vad fint beige kanvas klär den där. Får nog skaffa ett jag med...
Jag ser det! Var fick du tag i det där?Ja ljust canvas is the way to go
Stort tack!
På väg hem igen eter en biltur och överlämnade av min 127 till en ny lycklig ägare, magisk klocka som fått två chanser men den känns för stor tyvärr. 004 som sällskap
Tackar för påminnelsen, en riktigt dålig ovana som jag har lite för oftaTänk på att du utsätter dig själv och andra för fara när du tar en bild medans du kör. Sjukt snygg Panerai dock.
Tackar för påminnelsen, en riktigt dålig ovana som jag har lite för ofta
Jag var och pillade på en för flera veckor sedan ju, den borde varit såld vid det här laget.Fick samtal från Nymans idag med meddelandet att dom hade en massa 44mm Submersible inne. Måste gå trögt om dom sätter sig och ringer runt.
Fick samtal från Nymans idag med meddelandet att dom hade en massa 44mm Submersible inne. Måste gå trögt om dom sätter sig och ringer runt.
Jag föreställer mig att en investering i en Panerai inte direkt kommer vara en sämre affär aän att ha pengarna på börsen just nu.Låter som det kan vara bra prutläge
Nu är det väl inte alla som har sina besparingar på börsen men bland de som har det kan jag ju ja viss förståelse för att man är lite mer avvaktande med klockköp i nuläget
Jag föreställer mig att en investering i en Panerai inte direkt kommer vara en sämre affär aän att ha pengarna på börsen just nu.
Eller ja, allt handlar ju såklart om tidsperspektiv.
Check.Tänkte mer på att det kanske helt enkelt finns något kvar att köpa Panerai för
Jag har ev en 512 på ingång. Är det vanligt m kopior på dessa, behöver man vara orolig? Tycker ni att den ser ok ut? Säljaren känns reko men man vet ju aldrig.
Jag har ev en 512 på ingång. Är det vanligt m kopior på dessa, behöver man vara orolig? Tycker ni att den ser ok ut? Säljaren känns reko men man vet ju aldrig.
Tack för svar Hade ett byte på g med min Quaranta men har kommit fram till att jag kommer skippa det, behåller den ett tag.Jag tycker den ser reko ut. Serienumret är äkta. Så det hänger mest på om säljaren känns reko.
Nytt in! 5e gången gillt på Panerai andra gången gillt på Bettarini
Håller tummarna för att denna får stanna, just nu känns det väldigt bra iaf
Vackert boys, grattis!Där kom den. Min andra Panerai i ordningen men den här känns mer som min grej.