Riktigt snygg!Fick hem en till bandrulle som @oddface med precision tillverkat åt mina 24mm band, grymt nöjd! Alla som inte har en, BESTÄLL NU...
(Hade dock fler än jag trodde så den blev full direkt)
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg!Fick hem en till bandrulle som @oddface med precision tillverkat åt mina 24mm band, grymt nöjd! Alla som inte har en, BESTÄLL NU...
![]()
![]()
![]()
![]()
Inte samtidigtMåste ju bara fråga om du använder alla band?![]()
Min gamla är grym men den kändes inte alls lika kul när den här kom hem, tror jag måste skicka den på uppdateringJag har en som han har gjort men nu vill jag ju ha en ny snyggare. Faaan.
SnyggFick hem en till bandrulle som @oddface med precision tillverkat åt mina 24mm band, grymt nöjd! Alla som inte har en, BESTÄLL NU...
![]()
![]()
![]()
![]()
Fick hem en till bandrulle som @oddface med precision tillverkat åt mina 24mm band, grymt nöjd! Alla som inte har en, BESTÄLL NU...
![]()
![]()
![]()
![]()
Fick hem en till bandrulle som @oddface med precision tillverkat åt mina 24mm band, grymt nöjd! Alla som inte har en, BESTÄLL NU...
![]()
![]()
![]()
![]()
Det fina är ju att du bestämmer hur många band den ska rymma så tillverkar han en utefter detDet var en galet snygg bandrulle, måste väl vara i storlek xl? Jag måste kanske höra med oddface om han har tid någon gång.
Ok, men inget jag själv skulle vilja ha. Men ägaren är mer än entusiastisk och nöjd kan jag lovaVad tycker ni om denna mod? En 025 tritium med en DLC ad bezelring. Ganska sällan jag ser moddade pannor.![]()
Vad tycker ni om denna mod? En 025 tritium med en DLC ad bezelring. Ganska sällan jag ser moddade pannor.![]()
Finns det någon 372 kvar här? Längesen jag såg en till salu och jag börjar bli sugen. Husbilen får vänta till nästa sommar![]()
Hold On for Dear Life?Den har utgått som du nog vet…de som har en HODL’ar nog
Hold On for Dear Life?
Hold On for Dear Life?
Ja... tror att det gör att jag vill ha en ännu mer.Den har utgått som du nog vet…de som har en HODL’ar nog
Ligger en spännande 127:a på KS annarsJa... tror att det gör att jag vill ha en ännu mer.
Ska försöna glida förbi boutiqen i Lisabon i September, så kanske blir något annat spännande.
Jag hade nog inte heller kunnat bestämma migIdag var en sån där dag då jag inte riktigt kunde bestämma mig…
Startade med 662 på canvas.![]()
Vid lunchtid bytte jag till 004 på Oddface French ammo.![]()
Och nu på kvällen blev det 000 på grönt läder.![]()
Omväxling förnöjer![]()
Det där verkar inte så kul... finns det ytterligare fakta? Jävligt tråkigt och bedrövligt om allt stämmer.