Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo den högraste är bäst. Tveklöst.Bettarini trippel, i grunden väldigt lika, 44mm Bettatini med ETA baserat verk, manuellt 56h,
men…
Titan, polerat stål, svart tavla med sandwich, brun tavla med sausage, svartbrun T-dial, base och subsek, normal och desto.
Vilken är bäst? Ingen.
56 är svinbra !!Bettarini trippel, i grunden väldigt lika, 44mm Bettatini med ETA baserat verk, manuellt 56h,
men…
Titan, polerat stål, svart tavla med sandwich, brun tavla med sausage, svartbrun T-dial, base och subsek, normal och desto.
Vilken är bäst? Ingen.
Ja den är nog min No1 också om jag skulle tvingas välja, älskar tavlan med T och sen att den inte är helt svart, vet inte om den blivit så med tiden eller om den var så från start.Jo den högraste är bäst. Tveklöst.
Bettarini trippel, i grunden väldigt lika, 44mm Bettatini med ETA baserat verk, manuellt 56h,
men…
Vilken är bäst? Ingen.
Exakt, satt just nu och funderade på vad som saknas…Med varsin Razer-logga hade dessa varit perfektion.
Överger 47mm (372), vilkrt kanske är vansinne... 17 cm runt handleden, här är lite bilder på 44mm Panerais för hjälp att avfärda eller uppmuntra förslaget.
372 är magisk! 17.5cm hade jag där.Överger 47mm (372), vilkrt kanske är vansinne... 17 cm runt handleden, här är lite bilder på 44mm Panerais för hjälp att avfärda eller uppmuntra förslaget.
Jag har däromkring i storlek också, men har insett att en sak hjälper en att hålla sig kvar på 47mm-djupet ----> Tjockare band, så att det är bandet som sticker ut, inte hornen.Överger 47mm (372), vilkrt kanske är vansinne... 17 cm runt handleden, här är lite bilder på 44mm Panerais för hjälp att avfärda eller uppmuntra förslaget.
Tipset med tjocka band vet jag att du gett tidigare, och är ganska tydligt på spegelbilden när jag kör 111an på ett tjockare mays att det hjälper.Jag har däromkring i storlek också, men har insett att en sak hjälper en att hålla sig kvar på 47mm-djupet ----> Tjockare band, så att det är bandet som sticker ut, inte hornen.
44mm sitter bra på dig med, men ser lite liten ut
Razer är allmänt känt som att ha absolut värdelös kvalité på sina produkter. Det här känns inte bra. Den här associationen.
Ge honom inte några idéer nu
Ge honom inte några idéer nu
Det är nog inte omöjligt.
Ingen vidare bild. Men såg denna på Svalbard. Kan det vara en av ”experience-resorna” de har?
(Står Panerai på sidan om det inte syns )
Logi-sly-tech eller Base Logi?
Ingen vidare bild. Men såg denna på Svalbard. Kan det vara en av ”experience-resorna” de har?
(Står Panerai på sidan om det inte syns )
Där ser manLogin • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Och ingen ytterligare motivering Kul artikel!
Culture Of Time: What Makes a Watch Sexy?
Not every watch is sexy, and not every sexy watch is sexy in the same way.www.hodinkee.com
Nu kan jag bara tala för mig själv men… behövs det verkligen en ytterligare motivering…? Antingen så kan man bänka en buss eller inte, och jag kan det så, det kanske räcker med detOch ingen ytterligare motivering Kul artikel!