Håller helt med dig!Så många klockor/ märken som ändå passerat genom samlingen så är det få som gett samma känsla som Panerai.
Dagens 1392
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt med dig!Så många klockor/ märken som ändå passerat genom samlingen så är det få som gett samma känsla som Panerai.
Dagens 1392
Exakt så är det här också, gillar mycket annat men den riktiga känslan infinner sig aldrig med annat längreSå många klockor/ märken som ändå passerat genom samlingen så är det få som gett samma känsla som Panerai.
Dagens 1392
Så är det, det är inte de snyggaste klockorna men de ger en sån speciell känsla. Typ en känsla av tillhörighet, paneristi - våra gängfärgerSå många klockor/ märken som ändå passerat genom samlingen så är det få som gett samma känsla som Panerai.
Dagens 1392
@oddface hade något från en ny leverantör som jag tyckte levde upp till fit & finish (samt storlek) av OEM-spännena. Vet inte om det blev en permanent leverantör?Vart köper man spännen som är lika nätta som oem?
Fan! Skulle inte ha druckit sprit till frukost. Lade upp fel bild!Det där är ett Oleg Honey Shark men snyggt iaf
Det är tanken som räknas…
Jag tror jag behöver ett sånt band.Fan! Skulle inte ha druckit sprit till frukost. Lade upp fel bild!
@oddface hade något från en ny leverantör som jag tyckte levde upp till fit & finish (samt storlek) av OEM-spännena. Vet inte om det blev en permanent leverantör?
Grattis @oddface ! Jag vt17 var jag har foton på dina band som jag skaffat, men thanks for your service
Fan! Skulle inte ha druckit sprit till frukost. Lade upp fel bild!
What the heck. Det där är inte schysst beteendeTV-skärmen ovanför kaffeautomaten på kontoret till exempel.
Nä, blommorna de budade hem var på gränsen, men TVn var ett grovt övertramp på min personWhat the heck. Det där är inte schysst beteende
Jag vet en som tillverkar sådana!Jag tror jag behöver ett sånt band.
Och det kan ha varit världens bästa mat, jag har inte ätit all än, så helt hundra är jag inte.@oddface födelsedagsmiddag! Ok maten är slut men jag fick ett nytt snyggt canvas!
Yep. Bra grej. De är ganska bra på att uppdatera dessutom, så nästan alla ref finns där. De använder "min" storleksguide som input också. Jag är inte lika bra på att uppdatera den så de har klagat.Kanske inte nytt för alla men denna sidan hade jag inte koll på.
Info om alla (?) referenser från Panerai
Startseite - The Panerai Reference Database
Watches Luminor Luminor 1950 Submersible Luminor Due Radiomir Radiomir 1940 Mare Nostrum Ferrari Pre-Vendome Vintage Set Special/Limited/Boutique Edition All References (including Others) Others Pocket Watch Clock Instrument Movements Manual Movements Automatic Movements Inhouse Movements All...panerai.watchlounge.com