Tack för bilderna! Fy Fabian vad bra 992 ser ut, Villhöver! Synd på det kryddade priset.. längtar tills den snurrar på k&s köp och sälj
Den som var rätt bra prissatt när den kom minns jag att vi sa…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för bilderna! Fy Fabian vad bra 992 ser ut, Villhöver! Synd på det kryddade priset.. längtar tills den snurrar på k&s köp och sälj
Den som var rätt bra prissatt när den kom minns jag att vi sa…
Något säger mig 82 eller 88k?Minns du vad priset var då?
PVD över vitguld!Ytterligare påminnelse; in och rösta om du inte redan gjort det!
Nästa omröstning (om ett par dagar) kommer att handla om material på caset..
En svensk Panerai Boutique Edition
Hej vänner! Nu har ju som bekant Skandinavien fått sin första Paneraiboutique och underbart nog är det vi i Sverige som har fått glädjen att ha denna hos oss. Den har nu öppnat i Stockholm genom @Nymans Ur 1851 försorg. En av alla de möjligheter detta medför är den teoretiska sådana kring att...klocksnack.se
Kommer bara att finnas ett alternativ att rösta på... Platina.PVD över vitguld!
PVDad Platina!Kommer bara att finnas ett alternativ att rösta på... Platina.
Tyvärr kontrollerar vi nog väldigt lite i den fråganKan inte den sista omröstningen vara kring priset?
Finns det en lista hos butiken att skriva upp sig på redan nu ?Ytterligare påminnelse; in och rösta om du inte redan gjort det!
Nästa omröstning (om ett par dagar) kommer att handla om material på caset..
En svensk Panerai Boutique Edition
Hej vänner! Nu har ju som bekant Skandinavien fått sin första Paneraiboutique och underbart nog är det vi i Sverige som har fått glädjen att ha denna hos oss. Den har nu öppnat i Stockholm genom @Nymans Ur 1851 försorg. En av alla de möjligheter detta medför är den teoretiska sådana kring att...klocksnack.se
Det vore någotFinns det en lista hos butiken att skriva upp sig på redan nu ?
Fan då! Lite önsketänkande från mig Hade varit en perfekt första Panerai.Det vore något
Nä inget är tyvärr klart än så länge utöver vår och butikens klara ambition
Varierar beroende på stad/land... Svårt att säga i vårt fall; skulle gissa på kanske 30-50 st..Fan då! Lite önsketänkande från mig Hade varit en perfekt första Panerai.
Hur limiterade brukar dessa editions vara ?
Det är mitt fel. Jag tjatade mig till en inträdesbiljett efter det var fullt. Sorry.
Har en plus 1 över om ngn e sugenDet är mitt fel. Jag tjatade mig till en inträdesbiljett efter det var fullt. Sorry.
Suktat efter ett sådant band länge och flera ÅF i Sverige o Spanien har sagt att detta var special edition för sommaren 2022. I söndags så chattade jag för 12 e gången på Panerais hemsida och fick då reda på att detta inte fanns i webshopen som vanligt (slut) men att det kunde lösas ändå(webben kan dessutom inte leverera till ). Svar kom måndag kväll att jag kommer att få det under onsdagen. Det visade sig att chatten ibland hamnar hos butiker och denna gången butiken i Rom som hade 1 i lager.
Fick också höra att det är en sommarfärg. Bra köpt!Suktat efter ett sådant band länge och flera ÅF i Sverige o Spanien har sagt att detta var special edition för sommaren 2022. I söndags så chattade jag för 12 e gången på Panerais hemsida och fick då reda på att detta inte fanns i webshopen som vanligt (slut) men att det kunde lösas ändå(webben kan dessutom inte leverera till ). Svar kom måndag kväll att jag kommer att få det under onsdagen. Det visade sig att chatten ibland hamnar hos butiker och denna gången butiken i Rom som hade 1 i lager.
Du som satte igång allt efter ditt inlägg tidigareFick också höra att det är en sommarfärg. Bra köpt!
Ångrar att jag inte plockade den neon gula ocksåDu som satte igång allt efter ditt inlägg tidigare
Kanske ska kolla med butiken i Rom? Har du bild/ref så skriver ja via Whatsup till henne som jobbar därÅngrar att jag inte plockade den neon gula också
Ska kolla med henne jag hade kontakt med, på WhatsappKanske ska kolla med butiken i Rom? Har du bild/ref så skriver ja via Whatsup till henne som jobbar där