• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Matchy matchy 🍊
IMG_2520.jpeg
IMG_2523.jpeg

Ytterligare påminnelse; in och rösta om du inte redan gjort det! :D

Nästa omröstning (om ett par dagar) kommer att handla om material på caset..

PVD över vitguld!

Finns det en lista hos butiken att skriva upp sig på redan nu ? 🤩

Omröstning nr 2 igångsatt, in och rösta!

Suktat efter ett sådant band länge och flera ÅF i Sverige o Spanien har sagt att detta var special edition för sommaren 2022. I söndags så chattade jag för 12 e gången på Panerais hemsida 😂 och fick då reda på att detta inte fanns i webshopen som vanligt (slut) men att det kunde lösas ändå(webben kan dessutom inte leverera till 🇸🇪). Svar kom måndag kväll att jag kommer att få det under onsdagen. Det visade sig att chatten ibland hamnar hos butiker och denna gången butiken i Rom som hade 1 i lager. 😀🏆

Bilagor

• IMG_5276.jpeg
    IMG_5276.jpeg
    357.7 KB · Visningar: 11
Suktat efter ett sådant band länge och flera ÅF i Sverige o Spanien har sagt att detta var special edition för sommaren 2022. I söndags så chattade jag för 12 e gången på Panerais hemsida 😂 och fick då reda på att detta inte fanns i webshopen som vanligt (slut) men att det kunde lösas ändå(webben kan dessutom inte leverera till 🇸🇪). Svar kom måndag kväll att jag kommer att få det under onsdagen. Det visade sig att chatten ibland hamnar hos butiker och denna gången butiken i Rom som hade 1 i lager. 😀🏆

Haha, skam den som ger sig! Bra kämpat & grattis :)

Fick också höra att det är en sommarfärg. Bra köpt!

IMG_2632.jpeg

Tillbaka
Topp