Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så ledsen att jag inte kunde komma! Ser ut som ni haft det riktigt trevligt ändå!Stort tack till @Sch0nning med personal för en ypperligt trevlig afton i butiken!
Ett litet axplock av snabbt knäppta bilder; komplettering (med bilder av bättre kvalitet) kommer säkerligen från exempelvis maestro @azcii som hade med sig finkameran
Det var trevligt att träffas! Den svarta är en 594, ägare @VanDusen.Tack för att jag fick hänga med er inbitna i Paneristigänget. Ni är genuint trevliga och exceptionellt kunniga. Och finfint fixat av Martin och butiken.
Radiomir överraskade positivt, inga problem att bära upp 45mm.
Den svarta Luminor var charmig, minns inte vem av er som var ägare:
Och så lärde jag mig att sukta efter en PAM00082:a. Titan och magisk blå tavla.
Tack för att jag fick hänga med er inbitna i Paneristigänget. Ni är genuint trevliga och exceptionellt kunniga. Och finfint fixat av Martin och butiken.
Radiomir överraskade positivt, inga problem att bära upp 45mm.
Den svarta Luminor var charmig, minns inte vem av er som var ägare:
Och så lärde jag mig att sukta efter en PAM00082:a. Titan och magisk blå tavla.
Alla utom 1 var en 82a! Styggt av dig
Mm, precis den
Måste ju kolla att ni är vakna!Alla utom 1 var en 82a! Styggt av dig
Eh. Hammer har verkligen släppt Panerai-nördandet då...Sotheby’s kör Panerai bonanza 29 november och 7 december. Den 29/11 är fine watches i NY och den 7/12 importens watches också den i NY. Många av klockorna kommer från Alan "Hammer" Bloores samling
Han har lagt ut en del Rolex också. Kanske behöver deg.Eh. Hammer har verkligen släppt Panerai-nördandet då...
Och du vill ha 399:anSotheby’s kör Panerai bonanza 29 november och 7 december. Den 29/11 är fine watches i NY och den 7/12 importens watches också den i NY. Många av klockorna kommer från Alan "Hammer" Bloores samling
Finns mycket där som jag vill ha!Och du vill ha 399:an
Kul med en 203a också. Köp denFinns mycket där som jag vill ha!
Tänkte precis påpeka 203 och 399 men där låg man i lä i timingen…Finns mycket där som jag vill ha!
Sotheby’s kör Panerai bonanza 29 november och 7 december. Den 29/11 är fine watches i NY och den 7/12 importens watches också den i NY. Många av klockorna kommer från Alan "Hammer" Bloores samling
616 har väl Quick-releasesystemet. Kontakta Paneraibutiken på Biblioteksgatan så kan säkert @Sch0nning eller någon av hans kollegor hjälpa dig. Och välkommen tillbaka och grattis!Tja gänget, tillbaka i värmen igen. Någon som vet/kan hänvisa till spring bars som passar och som kan köpas på nätet till nedan nyförvärv.
Där kom den, stort grattis!Tja gänget, tillbaka i värmen igen. Någon som vet/kan hänvisa till spring bars som passar och som kan köpas på nätet till nedan nyförvärv.
Japp och du börjat med finklädernaDär kom den, stort grattis!
Bandstift tyvärr. Tack616 har väl Quick-releasesystemet. Kontakta Paneraibutiken på Biblioteksgatan så kan säkert @Sch0nning eller någon av hans kollegor hjälpa dig. Och välkommen tillbaka och grattis!
Vadå. Fjädervarianten? Jisses.Bandstift tyvärr. Tack
@Aquaracer2 skulle nog inte mångla en replica och bilderna nedan visar att även originalen harVadå. Fjädervarianten? Jisses.
Snabb googling gav att replicaklockor för 616 har fjädervarianten. Det kan såklart vara så att originalet har det också, men då är den ensam bland carbotechs tror jag att ha det. Det var ju typ den första carbotech submersible så kanske det kanske...
Bra bra.@Aquaracer2 skulle nog inte mångla en replica och bilderna nedan visar att även originalen har