Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja vissa är mer populära!
Och vissa ratarJa vissa är mer populära!
Vad var det för event?Och vissa ratar
Tack för att du delade detta, mycket intressant och vilka klockorEn mycket framstående Panerista som kallas the Hammer säljer sin samling på Sothebys i New York. Ta en titt på varor 17-35 för Panerai; här några av dem (samtliga bilder från Sothebys):
Pre-V Logo
Pre-V Slytech
PAM203
PAM528 (Lo Scienziato, tourbillon)
3646 Type B
PAM021
Han säljer lite annat kul också på platserna 104-121 tex..
Helt sjukt att en enda snubbe suttit på dessa pjäser. Helt otrolig samling..
Tror vi avhandlade detta för någon sida sedanEn mycket framstående Panerista som kallas the Hammer säljer sin samling på Sothebys i New York. Ta en titt på varor 17-35 för Panerai; här några av dem (samtliga bilder från Sothebys):
Pre-V Logo
Pre-V Slytech
PAM203
PAM528 (Lo Scienziato, tourbillon)
3646 Type B
PAM021
Han säljer lite annat kul också på platserna 104-121 tex..
Helt sjukt att en enda snubbe suttit på dessa pjäser. Helt otrolig samling..
Se på f-n, den missade jag!Tror vi avhandlade detta för någon sida sedan
Edit i väntan på kaffet: https://klocksnack.se/threads/den-allmänna-paneraitråden.31714/post-4691704
Härlig video, han verkar vara en fantastisk människa blir nyfiken på varför han säljerTack för att du delade detta, mycket intressant och vilka klockor
Hittade en liten video med
Samma här. Hade varit intressant att få höra det.Härlig video, han verkar vara en fantastisk människa blir nyfiken på varför han säljer
Hammer är verkligen en härlig människa och en legend inom Paneristi-communityt..Härlig video, han verkar vara en fantastisk människa blir nyfiken på varför han säljer
Låter som han tänker det är roligare att ge med en varm hand än en kall…Hammer är verkligen en härlig människa och en legend inom Paneristi-communityt..
Han har haft enorma hälsoproblem sedan en allvarlig olycka för 20 år sedan. Han talar mycket om att ”get my affairs in order”..
Låter som han tänker det är roligare att ge med en varm hand än en kall…
Usch vad makaber den meningen lät men jag förstår honom, jag hade velat göra detsamma. Hellre låta arv & prylar gå vidare med varm hand
Ett enormt tack till Panerai-butiken, @Sch0nning och Nymans Ur för en helt underbar afton i Panerais tecken!
Ber återigen om förståelse för påver belysning
Stort tack till @Sch0nning och Panerai Stockholm för en fantastiskt trevlig kväll igår ! @Palenkovich har redan delat bilder men här kommer lite fler bilder från kvällen
Hörde att Alessandro Bettarini har haft hälsoproblem. Han är på bättringsväg, men en bettarini på handleden får det bli.
Orkar inte byta till en pvd panna men kör en gammal goding ändåHörde att Alessandro Bettarini har haft hälsoproblem. Han är på bättringsväg, men en bettarini på handleden får det bli.
Du skulle tagit denna, inte PVD utan DLC ..... men den är ju svart i alla fallOrkar inte byta till en pvd panna men kör en gammal goding ändå
Haha ja jag har skrivit en del med ägaren, funderar på om det vore en bra idé eller ejDu skulle tagit denna, inte PVD utan DLC ..... men den är ju svart i alla fall
Helt rätt; här är det 061 anno 2000 som pryder handleden Signore Bettarini till ära.Hörde att Alessandro Bettarini har haft hälsoproblem. Han är på bättringsväg, men en bettarini på handleden får det bli.
Något inom mig är mest impad över att den inte är tritium för att vara så gammal; min 08 243 är det liksomHelt rätt; här är det 061 anno 2000 som pryder handleden Signore Bettarini till ära.